lefaslayer
New Member
- Liittynyt
- 24 Huhtikuu 2012
eli kun on neliveto päällä ja käännän täydet ja ajan hitaasti eteen tai taakse rengas muljuu ihmeellisesti?!vika vai ominaisuus?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
we18fi sanoijos mä menen tolla gen1 lämpymään parkki halliin ja laitan 4L päälle ja vedän täydet oik/vas niin neliveto on jäykkä kun jako laatikossa ei ole tasaus pyörästöä, niin napero muljuu jonkun verran.
mun käsitys on gen3 että siinä saa valittua jakolaatikosta onkose jäykkä tai sitten avoin.!?
joku jolla on gen 3 voi kertoa paremmin.
lekaseppä sanoiMuistelen että nelivetotraktoreissa taitaa (ainakin joissakin malleissa?) olla tuollainen ratkaisu. Eli neliveto onkin jyrkkää kaarretta ajettaessa "kolmipyöräinen". Tässä tapauksessa pitäisi kai sitten vaihtaa jollakin konstilla tuota vetotapaa?
Bazeeba sanoinii joo että passaa niillä hitaalla ja nopealla lukitullakin nelkulla ajella vaikka asfaltilla? Vai Eikös siinä kolme oo nuita nelivetoasentoja? Ei oo tullu tuota ss loottaa tutkittua koskaan.
;DBazeeba sanoijuu ei kun ite sekoilin noitten asentojen kans...
ei kyllä ole 4HLc tarkoterttu maantienopeuksiin.mki sanoiEiku 4H alueella vai lukiko tuossa edellisessä Lc jossaki ??? ??? Kolme asentoo niis SS:ssä on aina, 4H (saa ajaa myös pitävällä, ns. full time neliveto), 4HLc : liukaalla maantienopuksin ja 4LLc: ns. maastoajoa....
lefaslayer sanoion alumiini vanteet ja pari kk sitten kävin putsauttamassa vanteen kun vuosi ilmaa vanteen ja kumin välistä, samalle ne myös mittasivat painotukset uusiksi joten ei voi kierokaan olla. normaali ajossa ei kyllä huomaa mitään. voisin kuvata joku päivä pätkän tuosta muljumisesta.
Olisko raidetangon päässä välystä? Mulla teki tuota "heilahtelua" kans, raidetangon sisempi nivel oli ihan finaalissa. Siellä ei oo tukivarsissa rajottimia, vaan hammastanko ajaa semmosta virkaa, eli kun hammastanko on ääripäässän ulkona niin raidetangon nivelet antaa periks (jos välystä) ja rengas heilahtaa... semmonen vielä, raidetangon sisempi nivel on jousikuormitteinen, jousi painaa nivelpalloa siemmän nivelen runkoon, ts. välyksen löytäminen on hankalaa, mut kyl sen löytää.lefaslayer sanoi4H päällä olen koko talven ajellut. ajelin tossa pihalla yksi päivä ovi auki ja katsoin kuskin eturengasta niin ihan hiljaa kun menin eteen päin täydet käännettynä nii tietyssä kohdassa se "muljahtaa" / heilahtaa. olen nyt vältellyt tuota tappiin asti kääntämistä.
reilu kuukausi sitten katsastin auton ja meni läpi ilman huomautuksia. olisi kyllä luultavasti siellä huomanneet tuon väljyyden ?mki sanoiOlisko raidetangon päässä välystä? Mulla teki tuota "heilahtelua" kans, raidetangon sisempi nivel oli ihan finaalissa. Siellä ei oo tukivarsissa rajottimia, vaan hammastanko ajaa semmosta virkaa, eli kun hammastanko on ääripäässän ulkona niin raidetangon nivelet antaa periks (jos välystä) ja rengas heilahtaa... semmonen vielä, raidetangon sisempi nivel on jousikuormitteinen, jousi painaa nivelpalloa siemmän nivelen runkoon, ts. välyksen löytäminen on hankalaa, mut kyl sen löytää.
No.... ostin tuon mun Pajen, katsastettuna.... eivät olleet huomanneet.... Vasta nelipyörä suuntauksessa sanovat että ei pysty kun on liikaa välyksiä.lefaslayer sanoireilu kuukausi sitten katsastin auton ja meni läpi ilman huomautuksia. olisi kyllä luultavasti siellä huomanneet tuon väljyyden ?