Saksasta tuli tälläinen pajero pariviikkoa sitten hommattu, muuten auto on toiminut todella hyvin paitsi että välillä tuntuu olevan vähän tehot hukassa..
1 ja 2 vaihteella kun lähtee kiihdyttämään, niin veto loppuu jo 3000:ssa siitä ylös päin kierrokset nousee tahmeasti. Kolmoselle kun vaihtaa, niin sitten yleensä vääntää kyllä 3000:n ylikin hyvin mutta välillä sama ilmiö tulee esiin.
Myös maantienopeuksissa (4 ja 5 vaihteella ajettaessa) 3000 kohdalla huomaa pienen väännön häviämisen, mutta hetkellisesti.
Se tässä tuntuu oudolle, että 4 ja 5 vaihteilla auto tuntuu kiihtyy huomattavsti paremmin kun 1 ja 2 vaihteella. Eli vääntöä tuntuu löytyvän kyllä koneesta.
Moottorin vikavalo ei ole vilahtanut eikä jäänyt palamaan kertaakaan.
Hakua on tullut käytettyä ja EGR:stä siellä oli jonkin verran juttua. Jos tulppaan EGR:n, niin syttyykö moottorin vikavalo? Voiko tulppaaminen aiheuttaa muuta häiriöö koneessa, kun katselin että EGR:n kelloon tulee letku? Koitin hakea netistäkin, mutta en löytänyt varmaa tietoa onko, että tässä muuttuvasiipinen turbo??
1 ja 2 vaihteella kun lähtee kiihdyttämään, niin veto loppuu jo 3000:ssa siitä ylös päin kierrokset nousee tahmeasti. Kolmoselle kun vaihtaa, niin sitten yleensä vääntää kyllä 3000:n ylikin hyvin mutta välillä sama ilmiö tulee esiin.
Myös maantienopeuksissa (4 ja 5 vaihteella ajettaessa) 3000 kohdalla huomaa pienen väännön häviämisen, mutta hetkellisesti.
Se tässä tuntuu oudolle, että 4 ja 5 vaihteilla auto tuntuu kiihtyy huomattavsti paremmin kun 1 ja 2 vaihteella. Eli vääntöä tuntuu löytyvän kyllä koneesta.
Moottorin vikavalo ei ole vilahtanut eikä jäänyt palamaan kertaakaan.
Hakua on tullut käytettyä ja EGR:stä siellä oli jonkin verran juttua. Jos tulppaan EGR:n, niin syttyykö moottorin vikavalo? Voiko tulppaaminen aiheuttaa muuta häiriöö koneessa, kun katselin että EGR:n kelloon tulee letku? Koitin hakea netistäkin, mutta en löytänyt varmaa tietoa onko, että tässä muuttuvasiipinen turbo??