miikka
New Member
- Liittynyt
- 1 Joulukuu 2003
Dodiin, nyt saan aihetta olla innoissani, kävin tekemässä ehkä elämäni kaupat ja sain omistukseeni taas Mitsun, eli -77 Celesten. Celeste itsessään oli oikeastaan vain osa kaupasta.
Auto on harraste-entisöijältä ja Celeste on ollut pois liikenteestä nyt 14 vuotta. Myyjällä oli pihassa pari lähes 40 vuotta vanhaa Coronaa, joista toinen olikin jo entisöity museoautoksi. Syy myyntiin oli se, ettei aika oikeasti riitä.
Auton sisusta ja kori on valmiiksi purettu, joten ruosteetkin pääsi suoraan näkemään. Oikeastaan ainoat pahat paikat ovat lokarit, joista näkyy päivä läpi sisälle.
Se, mistä yllätyin eniten, oli että autossa tuli mukana lähes kaikki osat kahteen kertaan, eli toisen puretun Celesten tavarat. Ja tärkeintä on, että KAIKKI sisustan osat ovat priimakunnossa, pölykerroksen peittämänä vain. En osaa edes arvioida tavarakasan arvoa... Eikä kyllä ole tarvekaan Mukana tuli esimerkiksi:
2 moottoria (4G32 1.6 ST) x2
vaihteisto x2
ikkunat ja listat x2
sisusta täydellisenä x2
valot & vilkut x2
keulamerkit ym x2
jne.
Kaikki oikeastaan paitsi itse auton kori tuli vain yhtenä
Halvalla sai, eikä harmita pätkääkään, itseasiassa ei ole pitkään aikaan ollut näin hyvää fiilistä ;D
Mutta kahtotaan mitä saadaan aikasiksi, projektin kestoaikaa en uskalla edes arvioida...
Keskustelut Celestä: http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=13807.0
Kuvia löytyy tällä hetkellä osoitteesta http://autodb.fi/omat/celeste/
Ajattelin näin jälkeenpäin alkaa pitää myös listaa (uusista) osista joita Celesteen on tullut haalittua ajan mittaan:
- Etuiskarit
- Etupään nivelet, raidetangon päät
- Kaasarin korjaussarja + kiihdytyspumpun kalvo
- Takapään kaikki puslat
- Jarrulevyt + palat + korjaussarjat
- Kardaanin ristikot
- Etupyörien laakerit
- Moottorin täydellinen tiivistesarja
- KK- ja runkolaakerit 13.10.
Kuva lisätty 8.10.2007.
Auto on harraste-entisöijältä ja Celeste on ollut pois liikenteestä nyt 14 vuotta. Myyjällä oli pihassa pari lähes 40 vuotta vanhaa Coronaa, joista toinen olikin jo entisöity museoautoksi. Syy myyntiin oli se, ettei aika oikeasti riitä.
Auton sisusta ja kori on valmiiksi purettu, joten ruosteetkin pääsi suoraan näkemään. Oikeastaan ainoat pahat paikat ovat lokarit, joista näkyy päivä läpi sisälle.
Se, mistä yllätyin eniten, oli että autossa tuli mukana lähes kaikki osat kahteen kertaan, eli toisen puretun Celesten tavarat. Ja tärkeintä on, että KAIKKI sisustan osat ovat priimakunnossa, pölykerroksen peittämänä vain. En osaa edes arvioida tavarakasan arvoa... Eikä kyllä ole tarvekaan Mukana tuli esimerkiksi:
2 moottoria (4G32 1.6 ST) x2
vaihteisto x2
ikkunat ja listat x2
sisusta täydellisenä x2
valot & vilkut x2
keulamerkit ym x2
jne.
Kaikki oikeastaan paitsi itse auton kori tuli vain yhtenä
Halvalla sai, eikä harmita pätkääkään, itseasiassa ei ole pitkään aikaan ollut näin hyvää fiilistä ;D
Mutta kahtotaan mitä saadaan aikasiksi, projektin kestoaikaa en uskalla edes arvioida...
Keskustelut Celestä: http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=13807.0
Kuvia löytyy tällä hetkellä osoitteesta http://autodb.fi/omat/celeste/
Ajattelin näin jälkeenpäin alkaa pitää myös listaa (uusista) osista joita Celesteen on tullut haalittua ajan mittaan:
- Etuiskarit
- Etupään nivelet, raidetangon päät
- Kaasarin korjaussarja + kiihdytyspumpun kalvo
- Takapään kaikki puslat
- Jarrulevyt + palat + korjaussarjat
- Kardaanin ristikot
- Etupyörien laakerit
- Moottorin täydellinen tiivistesarja
- KK- ja runkolaakerit 13.10.
Kuva lisätty 8.10.2007.