Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

Slider

Galant VR-4 Monte Carlo e39 / Lancer 1.6 CB RE85
Ylläpitäjä
Club Member
Liittynyt
11 Toukokuu 2003
Tykkäykset
34
Sijainti
Taipalsaari
#3
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

Lisätty linkki kuviin tohon loppuun. :)
 

ast

Z27AG
Club Member
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Tykkäykset
3
Sijainti
Järvenpää
#5
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

Nätissä hapessa on, kuvien otsikot eivät oikein sovi näkymään :peukku

Selvisikö jo onko lukkoperä myös edessä?

Mitenkäs ajettavuus uudenkarheilla säädettävillä tolpilla verrattuna 400 tkm kelattuun dynyyn? ;D
 
Liittynyt
4 Tammikuu 2007
Tykkäykset
0
#6
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

upea ilmestys... kai tuolla sit kierretään kaikki ratapäivät, ja hankitaan lisää tehoa? :)
 

samitsu

Turbo yössä...
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
29 Tammikuu 2004
Tykkäykset
4
Sijainti
Taipalsaari
#8
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

Kaarlo on hieno peli ja juuri oikeanlaista vaihtelua noihin tuontiautokuvioihin... :)
 

Shadow

There's A Shadow On Everybody's Back...
Club Member
Liittynyt
10 Helmikuu 2008
Tykkäykset
2
#10
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

Mahtava kikotin :peukku Ei malta odottaa että livenä pääsee tutkimaan :peukku
 

Slider

Galant VR-4 Monte Carlo e39 / Lancer 1.6 CB RE85
Ylläpitäjä
Club Member
Liittynyt
11 Toukokuu 2003
Tykkäykset
34
Sijainti
Taipalsaari
#11
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

ast sanoi
Nätissä hapessa on, kuvien otsikot eivät oikein sovi näkymään :peukku

Selvisikö jo onko lukkoperä myös edessä?

Mitenkäs ajettavuus uudenkarheilla säädettävillä tolpilla verrattuna 400 tkm kelattuun dynyyn? ;D
Lukkoperästä ei ole varmuutta, kieltämättä tuo käyttäytyy hieman eriltavalla kun dyny tietyissä tilanteissa, lähtee sutimaan ja pyrkii menemään ihan suoraan.
Ainut vaan että onko se teho sitten vai saakutin huonot kakkapeliitta1:set mistä se johtuu, vaiko lukosta. Kahvassa kuitenkin pystyy ihan helposti ajamaan ja pyörittelemään kaseja. Eikös tuo selvinne sillä kun joskus saa etuakselin ylös ja pyörittelee toista pyörää?

Ajettavuus on kyllä kieltämättä aika jämerä, tolpat näyttivät olevan asennossa 2 (/4) ja silti 10x jäykempi kun dyny. :D

simonsays sanoi
upea ilmestys... kai tuolla sit kierretään kaikki ratapäivät, ja hankitaan lisää tehoa? :)
Tottakai kierretään, ja hankitaan. Ajettavaksi tuo on kuitenkin ostettu, ja kaikesta päätellen myös entinen omistaja on radoilla rässinyt. :)

samitsu sanoi
Kaarlo on hieno peli ja juuri oikeanlaista vaihtelua noihin tuontiautokuvioihin... :)
Joo, onhan tuo tietysti vähän sellanen harvemmin valittu vaihtoehto 8g galantin tai evon rinnalla. :p
 

Skydiver

Active Member
Liittynyt
20 Tammikuu 2005
Tykkäykset
0
Sijainti
Kerava
#12
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

On kyllä älyttömän upea laite ja todella upeassa kunnossa. Ja miehen tietäen hyvänä pysyykin. Onnittelut hankinnasta ja tutkaillaan kärryä kun seuraavan kerran tavataan. :peukku
 

Slider

Galant VR-4 Monte Carlo e39 / Lancer 1.6 CB RE85
Ylläpitäjä
Club Member
Liittynyt
11 Toukokuu 2003
Tykkäykset
34
Sijainti
Taipalsaari
#13
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

Skydiver sanoi
On kyllä älyttömän upea laite ja todella upeassa kunnossa. Ja miehen tietäen hyvänä pysyykin. Onnittelut hankinnasta ja tutkaillaan kärryä kun seuraavan kerran tavataan. :peukku
No tuosta en olisi ihan varma, onneksi tämän vuoden jääradat alkaa olla ajettu sentään.. Kesällä tuskin sattuu radalla mitään suurempia vahinkoja kuitenkaan.
 

dani

Galant VR4 6G
Moderaattori
Liittynyt
21 Elokuu 2006
Tykkäykset
3
Sijainti
Vantaa
#14
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

Vähän voisit rajottaa kuumottelua kun oma köyhämalli on vasta matkalla ;D. Mut ei tota Monten erikoisuutta kyllä voi mitenkään vähätellä, perkeleen hieno laitos :peukku.
 

Slider

Galant VR-4 Monte Carlo e39 / Lancer 1.6 CB RE85
Ylläpitäjä
Club Member
Liittynyt
11 Toukokuu 2003
Tykkäykset
34
Sijainti
Taipalsaari
#15
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

Noo, ei se mikää köyhämalli ole se sinunkaa, automaatti-ilmastoinnit ja sunmuut herkut löytyy iha normaalisti. ;D
 

Tamus

Diamonds are a Girl's Best Friend
Club Member
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
10 Heinäkuu 2007
Tykkäykset
11
Sijainti
Ylöjärvi
#16
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

:peukku No on kyllä komea ja erilainen tuontiauto.
 

Slider

Galant VR-4 Monte Carlo e39 / Lancer 1.6 CB RE85
Ylläpitäjä
Club Member
Liittynyt
11 Toukokuu 2003
Tykkäykset
34
Sijainti
Taipalsaari
#17
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

Tässähän alkaa ihan korvia punottamaan kohta. :)

Tänään muuten kaupungilla joku tuli kyselemään että "Anteeksi, onko tuo VR-4?" :D Kehu hienoksi ja sanoi että uudempia VR-4:sia on nähnyt muttei tuollaista livenä. :)

Ja minä kun luulin että tuo on joku ihan hirveä sleeper yllättäjä, mutta vaikuttaa että olen ollut vähän väärässä sensuhteen.
 

Tamus

Diamonds are a Girl's Best Friend
Club Member
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
10 Heinäkuu 2007
Tykkäykset
11
Sijainti
Ylöjärvi
#18
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

Slider sanoi
Tässähän alkaa ihan korvia punottamaan kohta. :)

Tänään muuten kaupungilla joku tuli kyselemään että "Anteeksi, onko tuo VR-4?" :D Kehu hienoksi ja sanoi että uudempia VR-4:sia on nähnyt muttei tuollaista livenä. :)

Ja minä kun luulin että tuo on joku ihan hirveä sleeper yllättäjä, mutta vaikuttaa että olen ollut vähän väärässä sensuhteen.
Minun mielestäni tuosta tekee arvokkaan nimenomaan se että se ei ole niitä uudempia joita näkee vähän väliä. Tuossa on tyyliä. :D Niitä uudempia yhtään väheksymättä. ;)
 

Slider

Galant VR-4 Monte Carlo e39 / Lancer 1.6 CB RE85
Ylläpitäjä
Club Member
Liittynyt
11 Toukokuu 2003
Tykkäykset
34
Sijainti
Taipalsaari
#19
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

Tamus sanoi
Minun mielestäni tuosta tekee arvokkaan nimenomaan se että se ei ole niitä uudempia joita näkee vähän väliä. Tuossa on tyyliä. :D Niitä uudempia yhtään väheksymättä. ;)
Jeps, täsmälleen samat sanat. Samasta syystä Evo tippui fantasiointilistalta pois. Sitä en sano etteikö joskus vielä johonkin racing käyttöön joku evo tulisi.. :p Galantilla voisi ajella sitten pyhähousut jalassa kirkkoon sunnuntaisin.. (ahdot tapissa)
 

J. Puhakka

Active Member
Ylläpitäjä
Club Member
Liittynyt
7 Tammikuu 2003
Tykkäykset
4
#20
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

Slider sanoi
Jeps, täsmälleen samat sanat. Samasta syystä Evo tippui fantasiointilistalta pois. Sitä en sano etteikö joskus vielä johonkin racing käyttöön joku evo tulisi.. :p Galantilla voisi ajella sitten pyhähousut jalassa kirkkoon sunnuntaisin.. (ahdot tapissa)
Ja joku muukin asia saattanee olla "tapissa" 8)
 
Liittynyt
2 Kesäkuu 2008
Tykkäykset
0
Sijainti
Rauma
#21
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

Enpäs tiennyt että tollaisiakin on olemassa. Hienon näkönen on :peukku Mikä vuosimalli toi on ja paljon noissa on vakiona heppoja??
 

Slider

Galant VR-4 Monte Carlo e39 / Lancer 1.6 CB RE85
Ylläpitäjä
Club Member
Liittynyt
11 Toukokuu 2003
Tykkäykset
34
Sijainti
Taipalsaari
#22
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

J. Puhakka sanoi
Ja joku muukin asia saattanee olla "tapissa" 8)
Toki. :) Jumalat puhuu kun 6g:llä ajaa..

P.Kaunisto sanoi
Enpäs tiennyt että tollaisiakin on olemassa. Hienon näkönen on :peukku Mikä vuosimalli toi on ja paljon noissa on vakiona heppoja??
ASA sanoo että "Production Perioid 1990093"
ja Japanin Export Certificate sanoo että käyttöönotettu November-90. :) Vakiona pitäs olla jotain 240hp/304nM lukemia tarjolla. Ahdot on nyt 0,7, mikä on myös ilmeisesti vakioahdot.
 

J. Puhakka

Active Member
Ylläpitäjä
Club Member
Liittynyt
7 Tammikuu 2003
Tykkäykset
4
#23
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

Slider sanoi
Toki. :) Jumalat puhuu kun 6g:llä ajaa..

ASA sanoo että "Production Perioid 1990093"
ja Japanin Export Certificate sanoo että käyttöönotettu November-90. :) Vakiona pitäs olla jotain 240hp/304nM lukemia tarjolla. Ahdot on nyt 0,7, mikä on myös ilmeisesti vakioahdot.
Ne redtopit on 240hp. (Like yours)
 

AeTc

GALANT VR4 RS//SUBARU IMPREZA WRX (ratapeli)
Liittynyt
27 Lokakuu 2003
Tykkäykset
0
Sijainti
Lappeenranta
#24
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

No eipä tähän paljon muuta voi sanoa kun että siisti ja harvinainen evon isä :peukku
Tässä suolataan vielä haavoja joita tuli vuosia sitten kun tein asiat miten tein... :seina
Jälkeenpäin jos jos asiat ois ollu sillo toisin niin se maailma muuttuu ja kilpiin saa harvinaisia vehkeitä eikä toi oikeelta puolelta ajelukaan haittaa enään missään tilanteessa...
Onneksi olkoon uuden timantin johdosta :peukku
 

Slider

Galant VR-4 Monte Carlo e39 / Lancer 1.6 CB RE85
Ylläpitäjä
Club Member
Liittynyt
11 Toukokuu 2003
Tykkäykset
34
Sijainti
Taipalsaari
#25
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

AeTc sanoi
No eipä tähän paljon muuta voi sanoa kun että siisti ja harvinainen evon isä :peukku
Tässä suolataan vielä haavoja joita tuli vuosia sitten kun tein asiat miten tein... :seina
Jälkeenpäin jos jos asiat ois ollu sillo toisin niin se maailma muuttuu ja kilpiin saa harvinaisia vehkeitä eikä toi oikeelta puolelta ajelukaan haittaa enään missään tilanteessa...
Onneksi olkoon uuden timantin johdosta :peukku
Sekin toki suolaa vielä lisää että tuohan on ihan naurettavan helppo kilvittää. Valot kondikseen ja leima lappuun meiningillä. Ei tarvitse edes mitään monen satkun todistuksia. :)

Itelle passaa kovin hyvin tuo kuvio että saa unelma-autonsa, ja vielä ruosteettomana. Eli siis samaa projektia en olisi edes lähtenyt tekemään kun sinä, piti olla aito. Jossei tuollaista olisi saanut, niin olisin varmaan suosiolla luopunut unelmastani. :C
 

cubeqtio

Mr. Cube
Club Member
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
28 Tammikuu 2009
Tykkäykset
8
#26
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

Slider sanoi
Sekin toki suolaa vielä lisää että tuohan on ihan naurettavan helppo kilvittää. Valot kondikseen ja leima lappuun meiningillä. Ei tarvitse edes mitään monen satkun todistuksia. :)

Itelle passaa kovin hyvin tuo kuvio että saa unelma-autonsa, ja vielä ruosteettomana. Eli siis samaa projektia en olisi edes lähtenyt tekemään kun sinä, piti olla aito. Jossei tuollaista olisi saanut, niin olisin varmaan suosiolla luopunut unelmastani. :C
Onnea nyt auton johdosta. :)

Toi on kyl hieno peli.. :) Odotan jo että Evojen isää näkyy tänä vuonna radalla! :)
 

AeTc

GALANT VR4 RS//SUBARU IMPREZA WRX (ratapeli)
Liittynyt
27 Lokakuu 2003
Tykkäykset
0
Sijainti
Lappeenranta
#29
V

Joo laitoin galantin laatikkoon kans noi valvoline mineraali pohjaset öljyt ja talvella ihan liian jäykät on kyllä. Vaihteet kangerteli aika kovin kovilla pakkasilla. aina jonkun aikaa annoin käydä enneku lähti liikkeelle niin vähän helpotti mut silti...
Lanceriin laitoin redline MT-90 laatikkoon, kulmaan ja perään redline GL5 hypoidi öljyt.
Eikä ole ollut samanlaisia ongelmia niinpä jos nyt laittasin niin menis galanttiin samanlainen setti.
Ja tolla hypoidilla perässä tuntuu ainakin lukko tykkäävän kun jaksaa purra asvaltillakin ihan hyvin vaikka ei mitään jäykkää olekkaan..
 

Slider

Galant VR-4 Monte Carlo e39 / Lancer 1.6 CB RE85
Ylläpitäjä
Club Member
Liittynyt
11 Toukokuu 2003
Tykkäykset
34
Sijainti
Taipalsaari
#30
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

Joo voi olla että lootaöljyt joutuu vielä enstalveksi vaihtamaan. Näissä lämpötiloissa tuntuu pelaavan jo ihan hyvin tuokin.

Lukko tuntui pitävän vähän liian hyvin, kaasun kun löysäsi tai vähän jarrutti niin lähtee sladiin jos on vähänkin liukasta, en tiedä että auttoiko tuo toinen öljy nyt siihen. Ja miten sitten taas noilla tuo pito kesäkelissä. :)
 

e15mitsubishi

Active Member
Club Member
Liittynyt
7 Tammikuu 2003
Tykkäykset
0
Sijainti
Hyrylä
#31
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

maatsilla käynyt... :peukku hyvinhän tuo pukkaa, vakiokuntoiseksi?...
tosin momenttia on vähän pliisusti tehoon nähden!?... vuotaisko orggis 'pai pässi'?? Ei nimittäin olis eka kerta ks. autossa-> rupee aukee jo 0.8:ssa ja jos kuluneempi niin aikaisemminkin !

-A
 

Slider

Galant VR-4 Monte Carlo e39 / Lancer 1.6 CB RE85
Ylläpitäjä
Club Member
Liittynyt
11 Toukokuu 2003
Tykkäykset
34
Sijainti
Taipalsaari
#32
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

Joo maatsin rullat on lähellä ja hyvässä maineessa, luonnollisesti sinne siis vein. :)

Joo ei pitäisi olla mitään muuta viritystä kun catback putki, mutta en kyllä jaksa uskoa että siitä on vielä yhtään hyötyä kun dp on vakio ja kattikin siinä välissä.

Bypassi voi hyvinkin vuotaa, ja orggis ahtopaineensäätösolenoidi tuo varmaan omat arpafaktorit vielä soppaan mukaan. Voisi jollain kuulajousivenalla koittaa säädellä nuo ahdot vähän tasaisemmaksi.

Bypassin vuodon selvittelyyn taisi olla joku hyvä konsti, vai pitäisikö vaan kävellä tiskille ja ostaa uusi, eikai nuo mitään kultakimpaleita taida olla?
 

DyhWe

New Member
Liittynyt
9 Joulukuu 2009
Tykkäykset
0
Sijainti
Lappeenranta
#33
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

Minkäs lainen bypassi tossa mitsussa on? Meinasin vaan jotta jos on vastaava ku perus bochi ni ainaki saabin marmoritiskillä tais olla aika edullinen (tai ainakin kuvittelen et on edullinen), oiskohan ollu jotain 39€ viimeeks.
 

Maxxximus

Jägermeister Racing
Liittynyt
6 Tammikuu 2008
Tykkäykset
0
Sijainti
Jyväskylä
#34
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

Mulla on ylimääräsenä entisestä evo3 jääny Bypassi (muovinen) ei oo testattu et pitääkö painetta mut en omasta mielestä mitää sellasta huomannu ajossa. Jos ei pidä niin palautan vaikka rahat takas. Mielummin menis käyttöön et ku jäis pyörimään talliin.
 

tepi

Active Member
Liittynyt
23 Elokuu 2006
Tykkäykset
0
Sijainti
Suomi
#35
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

Mitäs ne jenkeissä sanoo että koska vuotaa.... jossain 1.4 paineissa ???? Eli tuskin vuotaa.

Ihan hyvähän tulos toi on tuolla DP:llä ja IMM:llä.
 

Slider

Galant VR-4 Monte Carlo e39 / Lancer 1.6 CB RE85
Ylläpitäjä
Club Member
Liittynyt
11 Toukokuu 2003
Tykkäykset
34
Sijainti
Taipalsaari
#36
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

Maxxximus sanoi
Mulla on ylimääräsenä entisestä evo3 jääny Bypassi (muovinen) ei oo testattu et pitääkö painetta mut en omasta mielestä mitää sellasta huomannu ajossa. Jos ei pidä niin palautan vaikka rahat takas. Mielummin menis käyttöön et ku jäis pyörimään talliin.
Luultavasti sama osa, voisha tota ainaki testata joskus.
 

e15mitsubishi

Active Member
Club Member
Liittynyt
7 Tammikuu 2003
Tykkäykset
0
Sijainti
Hyrylä
#37
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

tepi sanoi
Mitäs ne jenkeissä sanoo että koska vuotaa.... jossain 1.4 paineissa ???? Eli tuskin vuotaa.
Niin...... Omassani aikoinaan raottui jo 0.6 bar ja 0.8 bar:ssa oli täysin auki. Toki ei pidä yleistää.

Esim. omassani(täysin vastaavalla tekniikalla) vastaavat modit eka vedoilla 250 hp/315 Nm... tjmsp?.. Hieman testailua ja huomattiin vuoto. By pass lukittiin kiinni/ei muuta muutoksia!!.. veto -> 260 hp/360Nm. Sitten hommasin HKS ssqv:n ja hieman säätöjä /1.4 bar painetta ja paras veto 286 hp/ 411Nm. Tosin tässä viimeisessä vedossa oli jo tankissa myöskin Walbro.

-A
 

e15mitsubishi

Active Member
Club Member
Liittynyt
7 Tammikuu 2003
Tykkäykset
0
Sijainti
Hyrylä
#38
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

niin.. se by pässi on ihan helppo testatakkin. Jos on vacuum-pumppu olemassa, niin pässi irti ja pumppu kiinni ja vetää vacuumit, näkee aikas tarkasti missä kohtaa lähtee aukee :peukku

Jos ei pysy kiinni 0.5 alipaineessa, EI käytännössä pysy myöskään kiinni vastaavassa ylipaineessakaan(karkeasti) ;)
-A
 
Liittynyt
21 Tammikuu 2006
Tykkäykset
0
#39
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

Kannattaa muistaa myös että ahdoilla pikkuletkun kautta tuleva ahtopaine pyrkii pitämään venttiiliä kiinni (ja alipaine avaa).. Eli paras testi olisi syöttää testipaine sekä pikkuletkuun että bypassin ahtopuolelle.
 

e15mitsubishi

Active Member
Club Member
Liittynyt
7 Tammikuu 2003
Tykkäykset
0
Sijainti
Hyrylä
#40
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

Totta toinen puoli...

Elikkäs järjestelmän tulppaus molemmista päistä( ennen kaasuläppää/kompurapesän jälkeen) ja painetta järjestelmääm kummallekin(ali-/ylipaine) puolelle. Sillä selvii varmasti.

Usein vaan on niin, kuten tämänkin auton venttiilissä, kun paine tulee väärältä puolelta 'seetiä' niin se isomman pinta-alan puoli voittaa ja näin ollen se myöskin vuotaa käytännössä.. testattu on. Tarvikevalmistajien vastaavissa ahtopaine tulee lautasen puolelta ja painaa sitä kovemmin, mitä painetta on-> venttiilin lautasta 'seetiä' vasten ja näinollen ne eivät vuoda. Mutta vastaavasti oikein säädettynä päästävät sen ylipaineen pois kun siihen on oikeesti tarve.

Mut tää nyt tälläistä lätinää...
Kuitenkin tiedän ks. auton(uskon myös Evo1-3:ssa) bypässeissä olevan edm. taipumusta.
Kannattaa ainakin koittaa, uudella venalla.

-A
 

tepi

Active Member
Liittynyt
23 Elokuu 2006
Tykkäykset
0
Sijainti
Suomi
#41
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

e15mitsubishi sanoi
Usein vaan on niin, kuten tämänkin auton venttiilissä, kun paine tulee väärältä puolelta 'seetiä' niin se isomman pinta-alan puoli voittaa ja näin ollen se myöskin vuotaa käytännössä.. testattu on.
Itse asiassa ei sinne lautasen toiselle puolelle tule kuin normi ilmanpaine. Kellon kalvon toiselle puolelle tulee imusarjasta joko ali/ylipaine + jousen paine ja kalvon toiselle puolelle tulee vain ahtoputkistosta ilmanpaine / ylipaine.

Venttiilin toisella puolella on tosiaan ilmanmäärämittarin takana oleva ilmanpaine ja toisella puolella ilmanpaine/ahtopaine

Ahto tilanteessa venttiili alkaa vuotamaan kun ahtopaine voittaa jousenpaineen.
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Tykkäykset
30
Sijainti
Manse
#42
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

Etkös nyt kuitenkin saa nuo ilman e-lätkää,jolloin vähän helpottaa.?

P.S.
Enpäs tiedä miten nykyään menee kilpien kanssa (eli saako mistä konttoreilta kilpiä,jotka ovat olleet käytössä autoissa jotka sittemmin romutettu),mutta kuitenkin viime viikolla vein yhdet JOX-88 kilvet,kun "vehje" meni paaliin..
 

nokonzok

Active Member
Yritys
Liittynyt
31 Lokakuu 2005
Tykkäykset
2
Sijainti
Espoo
#43
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

Ilman EU-lätkää saa kilpiä, joissa on 3 kirjainta ja 3 numeroa. 3 +2 tai 2 +3 kilpien jakaminen ilman EU-lätkää on lopetettu ja EU-lätkän kanssa se on samankokoinen kuin normaali 3 + 3 kilpi. Eli taitaa mennä pieneksi askartelupaskarteluksi. Onnea kuitenkin peltikilvistä :)
 

jooonas

GALANT DYNAMIC-4 (VR4) -91. L200 K14 2.5 TDIC -88
Liittynyt
12 Tammikuu 2005
Tykkäykset
5
Sijainti
Pornainen
#44
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

ST sanoi
Etkös nyt kuitenkin saa nuo ilman e-lätkää,jolloin vähän helpottaa.?

P.S.
Enpäs tiedä miten nykyään menee kilpien kanssa (eli saako mistä konttoreilta kilpiä,jotka ovat olleet käytössä autoissa jotka sittemmin romutettu),mutta kuitenkin viime viikolla vein yhdet JOX-88 kilvet,kun "vehje" meni paaliin..
kaverin piti ainaki saada tietty kilpi, niin selvitti missä kilpi oli, löytyi jostain vanhasta peräkärryn raadosta ni soitti omistajalle ja pyys palauttamaan kilvet, ni sit sai ne omaan käyttöön....
 

Slider

Galant VR-4 Monte Carlo e39 / Lancer 1.6 CB RE85
Ylläpitäjä
Club Member
Liittynyt
11 Toukokuu 2003
Tykkäykset
34
Sijainti
Taipalsaari
#45
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

E merkinnän puuttuminen ei sinäänsä helpota, tuo kuusimerkkinen leveä kilpi ei silti mahu taakse. Se on vaan että haluanko taivuttaa ylä ja alareunasta korkeaa kilpeä, vai haluanko taivuttaa sivuilta leveää kilpeä, jos taakse sellaisen meinaan. :)

Pitää tänään soittaa aken "asiakaspalvelu" -numeroon ja tiedustella vaihtoehtoja, konttorilla oli vaan tarjolla nuo kilvet ja thäts it.
 

cubeqtio

Mr. Cube
Club Member
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
28 Tammikuu 2009
Tykkäykset
8
#46
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

Itselläni kans tuon kilven kanssa ongelmia. Piti eteen ottaa korkea kun sellainen levee ois ollut aika härskin näköinen.

Toivon nyt onnee et löytäisit sopivat kilvet!
 

MVa~1

Liian korkea ja liian matala..
Liittynyt
4 Syyskuu 2006
Tykkäykset
0
Sijainti
Rovaniemi
#47
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

Mulla on Pajeroon tilattu muutama vuosi sitten uusi etukilpi kun vanha vääntyi puskurin mukana kelvottomaksi. tunnus on siis 3+2 merkkiä, mutta kilpi on silti samanpituinen kuin 3+3 merkkiä. Ei onneksi Pajeron ewtupuskurissa haittaa, takakilven takiahan Pajerot on 5-merkkisiä ns. lyhyitä.
 

Slider

Galant VR-4 Monte Carlo e39 / Lancer 1.6 CB RE85
Ylläpitäjä
Club Member
Liittynyt
11 Toukokuu 2003
Tykkäykset
34
Sijainti
Taipalsaari
#48
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

No tuostahan se riemu repeäisikin jos sieltä sellanen kilpi annettaisiin. :D
 

Slider

Galant VR-4 Monte Carlo e39 / Lancer 1.6 CB RE85
Ylläpitäjä
Club Member
Liittynyt
11 Toukokuu 2003
Tykkäykset
34
Sijainti
Taipalsaari
#50
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

tepi sanoi
Eikö siellä etupuskurissa olisi ollut valmiit jengat ?
Ois mutta ei ne noihin kilpiin olisi käyny. Kilpiä kun ei saa reijitellä itse, niin tollainen kiinteä asennus oli hyvä vaihtoehto..
 
Ylös Bottom