e15mitsubishi
Active Member
- Liittynyt
- 7 Tammikuu 2003
- Sijainti
- Hyrylä
Jeps.
Voin sanoa, että se DP on varmaan putkistossa yks
tärkeimpiä osioita esim. omassa VR4:a oli putkisto
tehty jo poistetusta katista lähtien 2.5":na ja olin ajel-
lut sillä jo jonkin aikaa kunnes tein dp:n 3" suoraan
pakopesältä kuskin jalkatilan alle saakka niin pelkäs-
tään ilman mitään muita muutoksia ahto nousi n.0.1-
0.15 bar!! sekä just toi kaasuunvastaavuus
No sit taas esim. E15 tbo:ssa tein sekä dp:n että put-
kiston kerralla kokonaan niin vaikutus oli suhteessa
varmaan vielä isompi vanhaan putkistoon verraten,
mikä on muuten tosi alimitoitettu alunperin niissä.
t:Arska
Voin sanoa, että se DP on varmaan putkistossa yks
tärkeimpiä osioita esim. omassa VR4:a oli putkisto
tehty jo poistetusta katista lähtien 2.5":na ja olin ajel-
lut sillä jo jonkin aikaa kunnes tein dp:n 3" suoraan
pakopesältä kuskin jalkatilan alle saakka niin pelkäs-
tään ilman mitään muita muutoksia ahto nousi n.0.1-
0.15 bar!! sekä just toi kaasuunvastaavuus
No sit taas esim. E15 tbo:ssa tein sekä dp:n että put-
kiston kerralla kokonaan niin vaikutus oli suhteessa
varmaan vielä isompi vanhaan putkistoon verraten,
mikä on muuten tosi alimitoitettu alunperin niissä.
t:Arska