Klapikauppias
Member
- Liittynyt
- 27 Lokakuu 2015
Vs: Uusi L200
Tuo kulutuslaskelma perustuu ajopäiväkirjan kilometreihin ja tankattuun polttoaineeseen, eli se on todella realistinen kulutus noin 30 tuhannelle kilsalle, siinä ei pienet myötämäkiajot ole pienentämässä tai joku kiihdytys nostamassa kulutusta. Itsekkin yllätyin tuosta kokonais kulutuksen pienuudesta, kun yleensä se näyttö näyttää jotain enemmän, kärryn kanssa ei monesti ole päässyt alle 12 litran. Kyllä minä olen kokeillut "oikeaa nelivetoista" , kuten myös omistanut katumaasturin, joten juuri siksi tälläkertaa valintatilanteessa halusin nimen omaan tämän, koska ajoni on pelkkää tieajoa kärrynvetoa, jos auto on poistunut pahaan maastoon, on kyseessä ohjausvirhe Silloin wv karsiutui pois jo pelkästään sen 2l moottorin takia, vaikka siinä viskoveto olikin, mitsukaan ei ollut ollenkaan hankintalistalla, mutta tuo uus malli julkaistiin juuri sopivasti, että siinä juuri ja juuri riittää vetopaino tuolle kärrylle. Lisäksi valintaan vaikutti runsas varustelu suhteessa hintaan.
Tuo kulutuslaskelma perustuu ajopäiväkirjan kilometreihin ja tankattuun polttoaineeseen, eli se on todella realistinen kulutus noin 30 tuhannelle kilsalle, siinä ei pienet myötämäkiajot ole pienentämässä tai joku kiihdytys nostamassa kulutusta. Itsekkin yllätyin tuosta kokonais kulutuksen pienuudesta, kun yleensä se näyttö näyttää jotain enemmän, kärryn kanssa ei monesti ole päässyt alle 12 litran. Kyllä minä olen kokeillut "oikeaa nelivetoista" , kuten myös omistanut katumaasturin, joten juuri siksi tälläkertaa valintatilanteessa halusin nimen omaan tämän, koska ajoni on pelkkää tieajoa kärrynvetoa, jos auto on poistunut pahaan maastoon, on kyseessä ohjausvirhe Silloin wv karsiutui pois jo pelkästään sen 2l moottorin takia, vaikka siinä viskoveto olikin, mitsukaan ei ollut ollenkaan hankintalistalla, mutta tuo uus malli julkaistiin juuri sopivasti, että siinä juuri ja juuri riittää vetopaino tuolle kärrylle. Lisäksi valintaan vaikutti runsas varustelu suhteessa hintaan.