Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Vs: 88 Gti Coltin sytytys
Ei ole diagnoositöpseleitä paikallaan enää. Ite en ole koneelle tehnyt muuta kuin vaihtanu jakoremmin, edellisistä omistajista en sitten tiedä. Peltisarja siihen on laitettu, mutta epäilen sen olevan vaan näön vuoksi.
Vs: 88 Gti Coltin sytytys
No siinäpä se. Kaverin Coltista kun mittailin perusennakkoa, niin se huiteli yli asteikon jossain 12-13 asteessa. Mutta kierroksilla aikaisti sitä normaalisti, toisin kuin omani. Omassa on sähköt mallia karsittu, koska laite toimittaa JM-auton virkaa. Eikä siellä...
Oliskohan jollakulla tietoa, mistä johtuu, että sytytys säätyy kierroksilla myöhäselle? Perusennakko on 5 astetta ja n. neljästätonnista ylöspäin se on nolla. Ei ihme että ei ole vetoja :(
Vs: -89 GTi Coltin jakopään hihnan vaihto?
Saahan sen toki alikin tulemaan, mutta tokkopa tulee hyvä. Siellä akselinylityspaikassa taitaa olla ahtaat paikat, että ei kauheen isoa rööriä mahdu. Itellä on jokkisautona moinen ja raksin sieltä orkkis tankin pois, niin on vähän paremmin tilaa ;)
Vs: -89 GTi Coltin jakopään hihnan vaihto?
Hankit hihnan, kiristimen ja ohjaimen. Koneenkannake jakopään tieltä pois ja nostat konetta hiukan lisätilan saamiseks. Jakomerkit kohdalleen, eli nokkapyörien ohjuritapit ylöspäin ja nokkapyörissä olevat hahlot vaakasuoraan. Lukitte nokkapyörät vaikka...