Jäsenen Jarski uusimmat tuotokset

  1. Jarski

    M: Citroen Jumper -04 165 000km ILMASTOITU

    Nettiauto: http://www.nettiauto.com/
  2. Jarski

    Carisman bensavalo

    Vs: Carisman bensavalo Juuri näin ja mulla ainakin se viisari saa ollu jonku aikaa ihan tapissa ennen kuin bensavalo syttyy. :)
  3. Jarski

    Carisma GDi nostaa kierroksia itestään

    Vs: Carisma GDi nostaa kierroksia itestään Vielä yks tyhmä kysymys: Millä tota kaasuläppäkoteloa kannattaa puhdistaa? Uskaltaako sitä pyyhkiä ja mitä ainetta suosittelette? ???
  4. Jarski

    Carisma GDi nostaa kierroksia itestään

    Vs: Carisma GDi nostaa kierroksia itestään Onko kuinka iso homma ite irrottaa ja puhdistaa toi tyhjäkäyntimoottori? ???
  5. Jarski

    Carisma GDi nostaa kierroksia itestään

    Elikkäs eilen yhtäkkiä ajossa nosti kierrokset itsestään 3 tonniin ja pitää niitä siellä hetken. Tyhjäkäyntikin oli 1500rpm. Missähän vika voisi olla? ??? Kuitenkaan koko aikaa ei auto tätä tee. Ärsyttää kun kiihdyttelee itsestään. :seina
  6. Jarski

    Ralliraita- elokuva

    Vs: Ralliraita- elokuva Näyttelijät oli ihan hyviä, mitä nyt tuosta Olavi Uusivirrasta en kauheesti diggaile. Mut ihan katottava leffa. :)
  7. Jarski

    Ralliraita- elokuva

    Vs: Ralliraita- elokuva Klo 18.30 alkaa Tennispalatsissa näytös jota ollaan menossa katsomaan. Saas nähä minkälainen pätkä on, ainakaan kriitikoilta ei oo kehuja saanu. :o
  8. Jarski

    Kuinka moni harrastaa lumilautailua/laskettelua?

    Vs: Kuinka moni harrastaa lumilautailua/laskettelua? 3 vuotta suksilla ja nyt taitaa olla 8 tai 9 talvi laudalla. :)
  9. Jarski

    Millä pyörällä ajelet?

    Vs: Millä pyörällä ajelet? Itellä ei tällä hetkellä mitään, mutta ens kesäks pakko saada joko crossipyörä tai sitten joku katupeli. Jos ois rahaa ni tietty molemmat. :) Nuorempana tullut jonku verran crossia ajeltua..
  10. Jarski

    Kelkka vaiko mönkijä?

    Vs: Kelkka vaiko mönkijä? Kelkka myytiin pari talvea sitten, mutta mönkkäri löytyy ja sillä tulee talvella lumia työnneltyä. Kelkalla täällä etelässä on ajokelit vähän vähissä. :/ Molemmat on kyllä kivoja leluja, mönkijä ehkä vähän käytännöllisempi, kun voi ajaa kesällä että talvella. Ja...
  11. Jarski

    Carisman läpiviennit?

    Vs: Carisman läpiviennit? Juuri siellä se on myös GDi:ssä. :)
  12. Jarski

    Carisma valot

    Vs: Carisma valot Taitaa olla aika hiljasta noitten Carisman stylingvalojen suhteen. :( Mä oon kans yrittäny katella mut ei mistään löydy.
  13. Jarski

    Talvirengasgalluppi (mitä suosittelet, mitä et)

    Vs: Talvirengasgalluppi (mitä suosittelet, mitä et) Hakkapeliitta 4 on talven pyöriny alla ja ihan tyytyväinen oon ollu. :)
  14. Jarski

    Carisma 1.6 Vm.98 nakuttaa

    Vs: Carisma 1.6 Vm.98 nakuttaa Voisko joku vielä tarkentaa että mikä letku pitää tulpata? Eli missä sijaitsee? Itellä on toi GDi koneinen karitsa.
  15. Jarski

    Carisma 98 1.8gdi tasurihuolto

    Vs: Carisma 98 1.8gdi tasurihuolto Ite ostin kans noi tasurit Powerdosesta ja vaihtotyön suoritti tuo Autohuolto Leino. :)
Takaisin
Ylös Bottom