Jäsenen LM uusimmat tuotokset

  1. LM

    Kakkosautot

    niin ensi vuosi ostetu `91 Laseri viellä tallella Galant 2,0 `85 vaihtoehtot Toyota 1000 Pic-Up `76 Ford Scorpio 2,8 `86 Ford Transit `86 projektit: GAZ 20 Pobeda `54 (original) Ford 17M `69 (original) BMW `42 (hotroad style) ....
  2. LM

    Autopurkaamo Virossa?

    Mika huvita ? Purkamoita on Tallinnan lähistolla 3- 4.
  3. LM

    DSM`in sähko kaavio ?

    pdf faili !!! Tämä on liian hyva :) Minu tosi mielytä tämä versio... mä käytä MSN Messengeri. Sieltä mahtu läpi kaiki mita tahtot. Osoite on profiilissä.
  4. LM

    DSM`in sähko kaavio ?

    Se olisi ihan hyvä :) Nyt vielä saavutuksista: sain tämä uudellen toimima (uusi johto toistaiseksi paikalla) mutta työ en oo viella loppussa. Siellä on ollut minkalaiset venelaiset harrastuksia harjoitanut ja kaikki mahtoliset ruuvit/asetukset (esimerkki injection system) paikalta muutetud...
  5. LM

    DSM`in sähko kaavio ?

    Hyvä kysymys... mistä voi löytä DSM`in sähkö kaavioita? Onko kaiki DSM projekti autot (eclipse,talon,laser) sama kaavion alta tehtyt vai on erilaisia? Eritäin huvita tuvavöiden (automatic seat belt - non-turbo v.91) kaavio. Viiko taakse lopet tämä vehke toimimasta ja siina punktissa mä olen...
  6. LM

    Öljyrenkaat?

    700e = 11200 EEK .... vau... 4000+varaosat (varaosat voi itse etsia jos haluat)
  7. LM

    Takajarrusatulan mäntä jumissa?

    jarrua pita katsoa kaksi kerta vuotessa... tämä on ainoa vihje mita mä tietan.... ainostan takajarrua, sieltä aina mitän löyty :( Mäntällä en ole ollut problemoja ...
  8. LM

    Osia Eestistä

    jo jo, tämä tosi hyvä firma. minua on autanut hyvin paljon. hirvitävä tämä - mitsu center asu toisella puolella katu :) (pari päivä taakse ostin sielta öljy pumpun tiivisti 55 eek kappale... mitsu centerissa piti täma maksama 250 eek)
  9. LM

    Mitsubishi Galant 2000 GLSI 93 al.

    Setä hyvä kuulta :)
  10. LM

    Mitsubishi Galant 2000 GLSI 93 al.

    Mita mielipide ? Hyvä ja huono... ???
  11. LM

    Lancer 92-96 vilkkurele

    Selvä... case closed ;)
  12. LM

    Lancer 92-96 vilkkurele

    ;D ;D ;D niin tämä mene aina lopuksi, mutta tosi, vika en löyty ja jää selvitamatta. jos haluat itse etsia, vielä vähen vinkeä G - green - virta ACC GW - green/white - virta kennosta (suoran) GO - green/orange - johto vilkurelen lisaksi GR - gray - tulo vilkurelesta GL - gray/blue - meno...
  13. LM

    Lancer 92-96 vilkkurele

    OK. jos asia selvity, sano, mika oli vika.Huvitta. ;) (ainoa syypää voi olla rele)
  14. LM

    Lancer 92-96 vilkkurele

    Hyva, katkaise tämä vanha hälytimen ollenkan ja sitten katsoime edellen mutta kumma on tämä että toimi ainostan vaseman puolinen vilkku ja oikealla toimi vain merkivalo.  ??? Vähen selitysta relen toinnosta Normaalissa (jos virtakytkin ACC asennossa) on vilkurele koko ajan verkossa ja...
  15. LM

    Kaikki kärähti!

    selvä.
Takaisin
Ylös Bottom