DSM`in sähko kaavio ?

LM

Plymouth Laser 2.0`91
Liittynyt
28 Heinäkuu 2003
Sijainti
Tallinn
Hyvä kysymys... mistä voi löytä DSM`in sähkö kaavioita? Onko kaiki DSM projekti autot (eclipse,talon,laser) sama kaavion alta tehtyt vai on erilaisia? Eritäin huvita tuvavöiden (automatic seat belt - non-turbo v.91) kaavio. Viiko taakse lopet tämä vehke toimimasta ja siina punktissa mä olen että löysin tämä vialisen virtajohto (päämootori plussa), mutta mihin tämä mene suunalla akkun puole (seat belt unit toimi)? (V.91 Galantin sähkö kaavio on vähen erilainen.)

Kaikki info on avuksi.
 
multa löytyy Eclipse korjausopas (Haynes), en kyllä muista onko niissä kaavioissa kaikki varusteet.... mutta skannaan sulle kuvan ja pistän e-mailina heti kun saan kirjan kotiin (se on nyt lainassa)..
 
Se olisi ihan hyvä :)

Nyt vielä saavutuksista: sain tämä uudellen toimima (uusi johto toistaiseksi paikalla) mutta työ en oo viella loppussa. Siellä on ollut minkalaiset venelaiset harrastuksia harjoitanut ja kaikki mahtoliset ruuvit/asetukset (esimerkki injection system) paikalta muutetud. :(

Ostin halvalla = töita paljon

Jos ketän huvita, miten tämä laseri näytyi, voin valokuvia ylös asetta.
 
Mulla löytyy myös pdf muodossa eclipse/talon/laser service manuaali.

Jos pääset irc kanavalle #mcf @ ircnet , niin voin siellä lähettää nämä sinulle.

Tai jos sähköpostiisi mahtuu 15 megan kokoinen tiedosto.
 
Mulle ainakin mahtuu! :)

Että paiskaahan tulemaan!

Paitsi että liitetiedostona tiedostokoko kasvaa vielä paljon alkuperäistä isommaksi koodauksen takia, jotenkas....jos pari-kolme pienempää zippi/rarripakettia olisi mahdollisuus saada.... :p
 
pdf faili !!! Tämä on liian hyva :) Minu tosi mielytä tämä versio... mä käytä MSN Messengeri. Sieltä mahtu läpi kaiki mita tahtot. Osoite on profiilissä.
 
Takaisin
Ylös Bottom