Hakutulokset

  1. D

    Galant ECU GTi 16v Lambdallinen 06/90 jälkeen valmistettu.

    Elikkä tarvetta 16 venttiilisen lambdallisen 06/90 jälkeen valmistetulle Galantin eculle. Etuvedon/nelivedon ecu käy, molemmat pelittää dynyssä. Auto vuosimallia -91 dynamic-4 gti 16v Jos sinulla on jemmassa, maksan kyllä hyvin vaikka viallisestakin jos vaan on korjauskelvollisessa kunnossa...
  2. D

    E39A Galant konepelti

    Eli otsikonmukaiseen kulkineeseen tarviisin konepellin. Mielellään viininpunainen, ruosteeton ja ehdottomasti suora ja lommoton. Itäsuomen alueelta akselilta Leppävirta, Varkaus, Kuopio ja Joensuu onnistuisi haku parhaiten kun talli on siellä vaikka itse majailen Tampereella. Kauempaakin saa...
  3. D

    EA galantin keskuslukituksen kauko-ohjain

    Alla olevissa kuvissa on vuoden 2005 lancerin kapula. Kysymys kuuluukin, saako tuota koodattua 98 vm galanttiin? Kokeilin jo tältä sivustolta löytyvää koodausohjetta jossa maadoitettiin se jalkatilasta löytyvän liittimen yksi pinni. Eli näin: Maadoita testi/diagnoosipistokkeen napa 1...
  4. D

    Ex autojen bongailua

    Ajattelin mielenkiinnon vuoksi laittaa aiheen pystyyn jossa voisi kysellä omien ex autojen nykyistä kohtaloa. Jos on itse/joku muu foorumin jäsen sattunut kyseisiä kulkineita näkemään. Laitan tähän omasta edellisestä ja myös ensimmäisestä autostani pari kuvaa. Kyseistä autoa en ole...
  5. D

    Lancer Evo burnistaa!!

    http://jaatiedostosi.com/GvTy/16052007009.mp4 Toivottavasti linkki toimii. Siinä on vähän mallia miten varhais evo polttelee kumia ;D
  6. D

    Galant -98 Sähköikkuna ei aukene?

    Elikkäs tänään lakkasi pelkääjän puolen etu ikkuna toimimasta. Ei nouse, ei laske vaikka oven sisältä kuuluu täysin selvästi releen naksahdus kun nappia painaa. Olen yrittänyt kädellä auttaen saada ikkunaa laskemaan mutta tuloksetta. Onko muilla ollut samaa vikaa? Ja mitä tuolle oikein osaisi...
  7. D

    Tampere Miitit. (Parittomat viikot to.klo:19:00 ABC Lahdesjärvi)

    Ajattelin vain kysäistä haluaisiko/kerkeäisikö joku mitsuttelija tänään 23.9 johonkin päin tamperetta vaikka kahville? Tulin itse varkaudesta tampereelle pyörähtämään ja olisi hienoa joku mitsubishi kahvituokio pitää.
  8. D

    Galant 2.0 GLX 1980

    Jeps, olis tuommonen 1980 mallinen gallu, jos joku tietäisi mistä mahtaisi saada peltiosia?? ??? Esim oikean puolen etu ja taka ovet. Auto on se pyöreillä valoilla oleva, ei uudempi neliölamppuinen. Jos joku tietää niin ystävällisesti otan tietoa vastaan!!
Takaisin
Ylös Bottom