Hakutulokset

  1. Venttiseiska

    Pajeron (-89) kierrokset "karkailee"...

    Eli tammikuussa kilahti edellisestä koneesta jakoremmin kiristinrulla täydestä laukasta -> kone vaihtoon... Muutama viikko sit hain sen remontista ja aloin säätelemään suunnilleen samoihin arvioihin ku aiemmalla koneella. Ensimmäinen "ongelma" tuli ahtojen ja syöttöjen lisäämisen jälkeen...
  2. Venttiseiska

    Välityksien "rukkaaminen" (MK I Pajero -89)

    Saako takaperän otettua pois paikoiltaan ja uuden paikoilleen ilman jousipakkojen irroitusta? Kuinkas hankala on vaihtaa etuperä? Emäntä kolaroi viime viikolla tota Naperoa ja taka-akseli sai kipeää(sivusta isku, Mankelin vanne kieroon!), peräöljyä valuu jarrurummun sisältä... >:(...
  3. Venttiseiska

    Pajeron korotus.

    Toivottavasti (joku taitavampi) saa pelastettua tämän(kin) aiheen, ennen ku häviää "bittien taivaaseen"!!! http://www.mitsubishi4wd.com/oppaat/korotus.htm Tuolta löytyy joitain muitakin ohjeita...
  4. Venttiseiska

    Pajeron (-88 2,5 TdIC) ruuvaus (tyhmiä kysymyksiä!) kuten kysyjäkin, ;)

    Potilas on jo "avattu", paineenalaista syöttöä lisätäkseni avasin sen kannen coolerin alapuolelta. Olen koittanut katsoa ohjeita haun avulla... Siksi toi otsikon osa sulkeissa... ;) Se kalvosysteemi ei noussut pois ilman lievää voimankäyttöä ja jäi katsomatta missä asennossa se oli... :seina...
  5. Venttiseiska

    Naperon naftatankki vuotaa... Vm. -88

    Eli siis, jos tankin "liruttaa" ihan täyteen, niin jostain tankin päältä alkaa valumaan naftaa... :seina :seina :seina Eli kannattaako yrittää löytää parempi tankki käytettynä, korjata vanha vai ostaa uusi? Vuotokohtaa ei ole vielä tarkalleen tiedossa, selvinnee huomenna kun alan ottamaan...
  6. Venttiseiska

    Pajeron takaiskarin alapään kiinnityspultti. (Lehtijousi)

    Otsikko kertoo jo (melkein) kaiken, onnistuin katkaisemaan siinä lehtijousen "vastakappaleessa" olevan pultin, joka pitää iskarin alapäätä paikoillaan. :seina :seina :seina Saako sen hitsata itse, vai joutuuko koko perän vaihtamaan? En (vielä) alkanu tiputtaan perää pois paikoiltaan... Eipä...
  7. Venttiseiska

    Etukallistuksenvakaajien kumit? -89 Pajero

    Mistä mahtais löytää ne sisemmät kumit, oli jo sen verran väljyyttä ettei inssi hyväksynyt... :seina Tosin rungossa oli "hiukan" ruosteen tekemiä reikiä, takajousien helat ja ylätukivarren pusla tarvii vaihtaa! Helat ja pusla löytyi paikalliseen varaosaliikkeeseen tilaamalla, muttei kirjat...
  8. Venttiseiska

    Jäähdytysnesteen tyhjennystulpan sijainti moottorissa? 4d56t.

    Otsikkohan kertoo jo kaiken olellisen! Muutama viikko sitten havaitsin asuntovaunua ensimmäistä kertaa Naperolla kiskoessani, että moottorin lämmöt nousi 100 ja olisi noussut luultavasti korkeammaksi ilman lämmityslaitteen käyttämistä lisäjäähdyttimenä. Tuli vaan mieleen, että...
  9. Venttiseiska

    Vetokoukun kiinntys hitsaamalla??? Vm.-89 Pätkä

    Saako koukun hitsata kiinni runkopalkkeihin? Joskus aikojen saatossa on koukku poistettu ja ruostevaurioiden korjausten yhteydessä "kadotettu" ne etumaiset kiinnityspaikat! Laissahan on ympäri pyöreästi vain maininta, että kiinnitys on tehtävä luotettavasti ja kyllä (itse) luotan enemmän...
Takaisin
Ylös Bottom