Pajeron takaiskarin alapään kiinnityspultti. (Lehtijousi)

Venttiseiska

New Member
Liittynyt
17 Maaliskuu 2013
Sijainti
Palokka
Otsikko kertoo jo (melkein) kaiken, onnistuin katkaisemaan siinä lehtijousen "vastakappaleessa" olevan pultin, joka pitää iskarin alapäätä paikoillaan. :seina :seina :seina

Saako sen hitsata itse, vai joutuuko koko perän vaihtamaan? En (vielä) alkanu tiputtaan perää pois paikoiltaan...

Eipä siinä montaakaan milliä olis ollu tervettä jäljellä, mut siitä huolimatta se V*tuttaa...
 
Vs: Pajeron takaiskarin alapään kiinnityspultti. (Lehtijousi)

Saa hitsata.
 
Vs: Pajeron takaiskarin alapään kiinnityspultti. (Lehtijousi)

Vanha rälläkällä vaan kokonaan juuresta veks, ja sopivasta pultista leikkaa uuden tilalle. Bonuksena saa koko pultin paksuisen kierreosan, vs. se säälittävä kavennettu vakio, joka katkeaa aina.

Näin tein omaan Pajeroon. Vieläkin paikoillaan, ja aina kelpasi leimalle -hyvin kun hitsaa (mm. hioo hitsattavan pään kunnolla kartioksi ennen hitsausta), niin en ainakaan itse näe syytä kertoa kaikkea leimasetälle...
 
Vs: Pajeron takaiskarin alapään kiinnityspultti. (Lehtijousi)

EIIIIII !!!

M18 pultti kanta pois ja sitte koko mitalta kiinni siihe alalappuun ja prikka sisäpuolella ja nylokki mutteri päälle.. Tietty ensi se säälittävä alkuperäinen tappi kotus poois...
 
Vs: Pajeron takaiskarin alapään kiinnityspultti. (Lehtijousi)

Jahvetti sanoi
EIIIIII !!!

M18 pultti kanta pois ja sitte koko mitalta kiinni siihe alalappuun ja prikka sisäpuolella ja nylokki mutteri päälle.. Tietty ensi se säälittävä alkuperäinen tappi kotus poois...

M18??? Mitä mauserilla mittailin, niin se tappi on n.14mm ja näkyi olevan jonkun jo aiemmin hitsanneen kierteen kiinni... ;)
 
Vs: Pajeron takaiskarin alapään kiinnityspultti. (Lehtijousi)

Mulla meni iskarin kumit uusiks ja sen takia pulttien vahvuus kasvo... Mutta kumminki sellanen pultti että ei hulkkaa tyhjää...
 
Takaisin
Ylös Bottom