Hakutulokset

  1. Dewill

    -97 Galant V6, TCL ABS merkkivalo palaa.

    Mistä juontaa, jos auto on pitkään tyhjäkäynnillä tai sillä ajaa noin 15-20 min syttyvät abs ja tcl merkkivalot palamaan ? Huomasin myös, että vakionopeudensäädin toimii tossa kovilla pakkasilla, mutta nyt taas ei ota toimiakseen, kun on leudompaa. sähkövika ? ja katsastus edessä, joten taitaaa...
  2. Dewill

    Galant 97 2.5v6 jarrusatula

    Moro. vaikee löytää tohon Galanttiin jarrusatulaa pelkääjän puolelle. Korjaus-sarjasta ei ole mieluista hyötyä, koska satula on suhteellisen ruosteinen..Samoin jarrukilvet ovat turhan haperot. Niittenki hinta on aika suolainen. Onko 2.5 v6 vuosimallin 97 Galanttiin identtisiä osia esim mazdasta...
  3. Dewill

    puhaltimen moottori toimii vain nelos nopeudella???

    Mikä murheena/vikana, koska puhallin toimii vain suurimmalla nopeudella. Jos liikutan puhaltimen nopeutta tai puhaltimen suuntausta esim ikkunoista jalkatilaan niin säätimien valot saattavat sammua hetkeksi. Joku kosketus häikkä tai muu ? kokemuksia ? korjaus vinkkejä ? kiitos ???
  4. Dewill

    mistä Galant vm 97 2.5 v6:seen vaihdelaatikko ?

    Vinkkejä kiitos ? Joutuneeko ruotsista tilaamaan ? ja tarpeessa ois on manuaali laatikko.
  5. Dewill

    -97 V6 Galantin kytkin

    Auto galant 2.5 v6 vm 97- Uutta probleemaa puskee. Koneesta kuuluu "rohinaa" tai "kohinaa", mutta kun painaa kytkimen pohjaan, niin ääni lakkaa. Vika voimansiirrossa ? Kytkimessä ? Onko muilla Galantin omistajilla ollut vastaavaa ongelmaa ? Ääni kuuluu myös moottori jarrutuksen yhteydessä...
  6. Dewill

    kadonneita kilometrejä

    löysimpä nettiautosta mun entisen lancer gti:n. Itse olin ajanut sillä hieman yli 300.000km ja myin sen about noilla samoilla kilometreillä. Nyt sitä on pariin kertaan myyty pienemmillä kilometreillä. Oli pakko laittaa myyjälle kysymys, että onko kone kenties vaihdettu ja täten ois ilmoutuksessa...
  7. Dewill

    Galantin sytytystulppien vaihto.

    Malli galant 97 2.5 v6. Mitkä tulpat sopivat ? Ostin Championin tulpat, koska ngk nettisivujen mukaan ad-varaosaliikkeestä ostetut ngk:t eivät sopineetkaan v6 moottorille. Eli vanhat sopivuudet voivat muuttua siitä, mitä ne olivat vuonna 97. huolellisuutta siis tulppien ostamisessa...
  8. Dewill

    galant 97-> vakionopeudensäädin

    Onko muilla ollut vakkarinopeus-sääätimen kans murheita. Mulla ei toimi galantissa kyseinen lisävaruste. mietin, että paljonkohan maksaa korjaus ? Syy voi olla about missä vaan, koska mulle toi härveli (vakionopeudensäädin) on tuntematon tekniikaltaan. Lisäksi hokasin, että lasinpyyhkimien...
  9. Dewill

    Galluun vanteet.

    Mikä olis suositeltava rengastus Galant 97 stw:hen ? 16" tai 17" olis harkinnassa. Kumit 205/40 tai 215/40. 225 taitaa olla liian läski. Kokemuksia ? Mikä mahtuu ja läpäisee muutoskatsastuksen ? Kiits !
  10. Dewill

    Galant stw 97 asiaa

    Ostin viime kuussa tosiaan tollaisen Mitsu Galantin 97 vuoden. 2,5 litran v6 oli varsin mukava ratkaisu. Otin tausta tietoa googlen avulla ja täältä niin paljon kuin irtosi. Tää on mun kolmas mitsu, joten ihan tuttu merkki kuitenki kyseessä. Nyt tekis mieli tietty tehdä tohon vakkari malliin...
  11. Dewill

    Rankka onnettomuus video

    Ei herkkä hermoisille. http://video.google.com/videoplay?docid=-5712100201620445194&q=car+crash http://video.google.com/videoplay?docid=-9210740458531367211&q=car+crash
  12. Dewill

    Ferrari romuksi

    Suomi24 keskustelu palstoilla on hieno kuva Ferrarista, joka on lähtenyt jonku kädettömän kuskin lapasesta. Kuvat tästä linkistä = http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=570&posting=22000000017171641
  13. Dewill

    Käyntiin työntäminen

    Aluksi pakko sanoa, että vetäminen on mukavempaa ku työntäminen.. Mutta asiaan..Eli voiko katti vahingoittua, jos auton työntää käyntiin ? Mulle on kerrottu näin, että katti saattaa vahingoittua tän seurauksena ?
  14. Dewill

    Käynnistysmoottorin soveltuvuus.

    Käyköhän 1.6 litrasen käynnistysmoottori/startti 1.8 gti koneeseen ? Onko siis sama osa ?
  15. Dewill

    Öljynsuodatin.

    Käykö GTI mitsu lanceriin 1.6L glin öljynsuodatin ? Vuosimalli on 93..Varmaan niissä ei voi olla mitään eroavaisuuksia ?
  16. Dewill

    Katsastus unohtui.

    Juu, mokasin. Eli katsastus piti suorittaa viime kuussa. Toki varasin tänään A1 katsastajilta ajan, mutta tuleeko tästä minkälaista sanktiota ? Tietty autolla ei saa ajaa minnekkään nyt..Ja kämmäys oli inhimillinen. Edellisen auton katsastusajankohdan mukaan olen elänyt, mutta myöhäistä itkeä...
  17. Dewill

    Vettä peräkontissa ?

    Onks tää joku Lancerin tyyppivika, että vettä kertyy tonne peräkonttiin, sinne missä on vararengas ? Mulla on tulvaa havaittu vm 89 ja vm 93 mallin lankerissa´. Toki muissakin autoissa on tää samainen ongelma nähty. Aiheuttaa vaan veemäisen homeen hajun, jos ei hoida kosteutta pois sieltä..
  18. Dewill

    Hälytin prkl ..

    Ostin autoni lokaquussa. Todettu, että defan hälytin ei anna luvattua merkkiääntä ja lisäksi se uliseen erittäin vaimeasti joskus, kun olen painonapista lukinnut ovet. Mikä hienointa auton sisävalo ei toimi. Vaihdoin uuden lampun ja tarkistin sulakkeet. Varmaa joku epäpätevä tee-se-itse...
  19. Dewill

    Fondmetal tech 3 !

    Mistä näitä vanteita sais ? Mun mielestä ehkä parhaimman näköiset alumiinirattaat. Entisessä autossani / mitsussa oli just Fondmetal tech 3 stylen vanteet, mutta ne eivät sopineet enää nykyiseen GTI lankkuun 93 vm..
  20. Dewill

    GTI malleista asiaa..

    Onkos noissa kaikissa GTI-malleissa katalysaattori ? Itse en ollut tietoinen asiasta kun oman GTI Lancerin ostin. Omani on vuosimallia 93. Itsehän diggailen tyylikkäistä pakoputken päistä, enkä mistään mehupilleistä, niinkuin omassani on. Tää on tälläinen tyyli fetissi juttu, mistä en voi...
Takaisin
Ylös Bottom