Hakutulokset

  1. W

    Legnum-kysymyksiä

    Vs: Legnum-kysymyksiä Istuimiin palatakseni, muistaakseni Recaron Style istuin on aika lähellä ainakin ulkonäöltään tuota kuvissa nähtyä Legussa/Gallussa olevaa jakkaraa. Style oli ainakin iha kiva istua.
  2. W

    Mikä auto olet?

    Vs: Mikä auto olet? Volvo Amazoon... tän threadin statistiikan mukaan pitäis varmaan vaihtaa klubin nimeä ;D osanottoni ooppeleille.
  3. W

    Jatkotarina, lisää itse aina VAIN KOLME SANAA.

    Vs: Jatkotarina, lisää itse aina VAIN KOLME SANAA. .."NYT V**** HEI!"...
  4. W

    Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

    Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin Eräs katsastusmies sanoi minulle, että jos löytyy joku ohjekirjan tai huolto-oppaan tieto noista massoista niin se riittäisi. Omalla kohdalla katsastusmies (nainen) ei takertunut massoihin mitenkään.
  5. W

    Osaava autohifin asennusliike Etelä-Suomesta?

    Legussa tuli mukana Pioneerin hämmentävä gps/sat-tv/6-cd-vaihtaja/dvd-soitin systeemi. Näyttö ei kuitenkaan saa virtaa ja en itse osaa/halua alkaa selvittämään mistä on kyse. Osaatteko neuvoa mikä olisi liike joka osaisi selvittää kustannustehokkaasti, kannattaako korjata ja jos niin miten...
  6. W

    Legnum VR4 verot

    Vs: Legnum VR4 verot Hämmentävää... -96 Legu 78tkm, 1780€ :)
  7. W

    Galant/Legnum VR-4 huollot ja huoltovälit

    Tähän threadiin voisi listata faktaa huolloista: öljynvaihdot, muut nesteet, hihnat yms. Mikä on huoltoväli jne. Itse en toistaiseksi ole kattavaa listausta moisesta löytänyt.
  8. W

    Legnum/Galant VR4 bensan kulutus

    Vs: Legnum/Galant VR4 bensan kulutus Biili on manuaali Legnum ja rengastus on 17/45/225 (jos muistan oikein) Muutaman täyden tankillisen ajellut pois ja ensimmäisellä kulutus oli noin 12,5. Toisella tankillisella mentiin 11l/100km paikkeille. Molemmissa tankillisissa on reilusti kaupunkiajoa...
  9. W

    Onko autollasi "kutsumanimeä"?

    Vs: Onko autollasi "kutsumanimeä"? Kaksi biiliä omaan ja tällä hetkellä toinen on Möhkö ja toinen pikku-Möhkö. Möhkö on -90 Ford transit (9 hengen matkailuauto =) ja pikku-Möhkö on Legnum ;D
  10. W

    Mistä olet iloinen?

    Vs: Mistä olet iloinen? On perjantai ja aurinko paistaa! 8)
  11. W

    Ajokokemuksia

    Vs: Ajokokemuksia Nyt olisi Legnumilla lyhyt koeajopätkä alla ja kyllä oli muikeaa menoa :driver Auto tuntui kokonaisuudessaan erittäin napakalta. Vaikka putki onkin turskimpaa kamaa (3"), mitään liiallisia pörinöitä ei ollut havaittavissa. Kaasua polkiessa kuului vaan mukava murina...
  12. W

    Kuinka moni harrastaa lumilautailua/laskettelua?

    Vs: Kuinka moni harrastaa lumilautailua/laskettelua? Kohta 20v laskettelua enemmän ja vähemmän aktiivisesti puuhastellut. Aiemmin kiinnostus siirtyi rinteestä streetille ja pipeen eli ns newschool hiihdon puolelle. Nyt ei vanhemmiten enää uskalla >:( ja painopistettä siirretty rinteen...
  13. W

    Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista!

    Vs: Kaikkien aikojen kimppatilaus: Galant / Legnum VR-4 Japanista! Noniin.. Nyt on Legnumi Vihdin maastossa odottelemassa lumien/suolan poistumista maisemasta. Pikaisella tarkastuksella peli vaikuttaa erittäin hyvältä: 78000 ajettu grade 4 -96 manuaali Legnum piti tulla ja uskon, että näin kävi...
  14. W

    Uusi 2008 Lancer

    Vs: Uusi 2008 Lancer Tuli tuossa maanantaina koeajeltua -08 lanceri. Pitäjänmäen Vemixillä olin ensimmäinen kokeilemassa, 180km auton mittarissa =) Hieman petyin, kun tarjolla oli ainoastaan 1.5 inform (eli köykäisin varustelutaso mitä löytyy). Alle oli normaalista inform linjasta poiketen...
  15. W

    aamut vähenee!

    Vs: aamut vähenee! 2Pionk tuli pyörähdettyä I / 02.. auk 1 tuli majailtua 1PionK. On se Vekaranjärvi jännä paikka, vieläkös motivaatio panssarivaunu on olemassa :)
  16. W

    Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

    Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi? Mitsubishi Legnum VR4 -96, manuaali, 79tkm, AYC, valkoinen.. :driver Toivottavasti tulisi kotiin nipponin maalta mahdollisimman pian ;D Tarkemmissa kuvissakin näytti vielä oikein mukavalta yksilöltä.
  17. W

    Hallitus uudistaa autoverotusta

    Vs: Hallitus uudistaa autoverotusta Ihme marmatusta mielestäni tämän uudistuksen suhteen. Hommahan meni kerrankin järkevästi =)
  18. W

    Korisarjoja yms. netistä

    Kiinnostusta helmoihin ja takapuskuriin kyllä löytyisi, jos vaan hinta on kohdallaan ;)
  19. W

    Glantin loota ja putkisto

    Tuosta lootasta, mitä nyt itse olen kuullut: Itellä ois kanssa ideana vaihtaa laakerit ja kytkinasetelma tässä kevään mittaan. Kävin kysäsemässä eräästä virmasta, jossa on asiantunteva heppu, mitä kustantaisi tuo laakerien vaihto. Arvio oli, että päivän työt menisi purkamisessa ja kasaamisessa...
  20. W

    Galant -97 rohisee oudosti, vaihdelaatikko?

    Veropäätös tuli perjantaina ja yllätys oli positiivinen (ainakin omasta mielestä). 3195€ piti maksaa ja onkin jo maksettu. Nyt vaan varsinaiset kilvet noutamaan heti kun ehtii.
Takaisin
Ylös Bottom