Hakutulokset

  1. A

    E10 Bensiini ja muut vastaavat etanolisotkut

    Vs: E10 Bensiini ja muut vastaavat etanolisotkut Eihän tuo nyt pitäisi vaikeata olla. Itse olen tankannut Carisman 60litran tankkiin 63l parhaimmillaan. Olenkohan ajellut jo pyhällä hengellä.
  2. A

    Carismasta kierrokset laskee

    Vs: Carismasta kierrokset laskee Itse olen autojen suhteen aika kädetön. Huoltoliikkeen ukko oli sitä mieltä, aloitetaan etsiminen perusasioista. Eli ensin katsotaan kaasuläppäkotelo. Myös imusarjan nokisuus aiheuttaa usein kuvailtuja ongelmia. Jotkut suosittelevat kokeilemaan myös...
  3. A

    Carismasta kierrokset laskee

    Vs: Carismasta kierrokset laskee Minulla on hiukan sama homma 1,8GDI Carismassa. Kytkimen kun painaa pohjaan ja valuttaa liikennevaloihin, niin moottori sammuu kokonaan. Ensiviikon huollossa putsaavat myös kaasuläppäkotelon. Voin informoida auttoiko tuo stten ongelmaan.
  4. A

    Järkyttävin auto millä olet ajanut....

    Vs: Järkyttävin auto millä olet ajanut.... En nyt muista mitä mallia, kuitenkin 90-luvulta. Jouduin kerran ajamaan yhdessä muuttohommassa Chevrolet Astrovania. Alusta oli kuin olisi ollut pahvilaatikko hyytelömassan päällä ja ohjaus rajusti ylitehostettu ja tunnoton. Vanhassa...
  5. A

    Korjausopas Carismaan

    Vs: Korjausopas Carismaan Kiitokset, Täytyypi laittaa ko. manuska tilaukseen.
  6. A

    Korjausopas Carismaan

    Löytyykö uudemman mallin carismaan korjausopasta. Olen tonkinut kaikki mahdolliset paikat netissä, joista olen löytänyt autojen korjausoppaita myynnissä. Ainoastaan vanhaan lanceriin olen löytänyt mitsulta korjausoppaan.
  7. A

    kilometrimäärät autossasi?

    Carisma 1.8GDI -99. Mittariin pyörähti eilen 120000.
  8. A

    Huoltojen hinnat?

    Itselläni on varattu aika 120t km:n huoltoon maanantaina. Aikaa arvelivat menevän 3h ja kustannusarvio on luokkaa 300 - 350€. Kun saan Carisman huollosta tarkemman erittelyn kanssa voin laittaa tänne näkyviin.
  9. A

    mitsut on kyllä vihoviimeisiä pelejä..

    :offtopic parhaat ranskalaiset saa torin grilliltä ;D Tuppaa nuissa eteläranskan oloihin suunnitelluissa autoissa olemaan sähkövikoja... Ja Renault on parhaimmillaan lasipullossa ;D
  10. A

    Mikä auto olet?

    Jostakin syystä LADA
  11. A

    Mitsun radio

    Ostamassani carismassa on Mitsun W142-mallimerkinnällä varustettu radio. Tietääkö kukaan kenen valmistama ko. radio on ja löytyykö siihen sopivaa CD-vaihtajaa.
Takaisin
Ylös Bottom