Hakutulokset

  1. M

    Nettiautosta bongattuja

    Vs: Nettiautosta bongattuja Hirmu hieno on, mutta kun mä vieroksun noita automaatteja, merkistä riippumatta. Haluan manuaalin.
  2. M

    Nettiautosta bongattuja

    Vs: Nettiautosta bongattuja Moikka. Oiskohan kellään hajua tästä autosta, näyttäisi varsin hienolta.. http://www.nettiauto.com/mitsubishi/legnum/3655308 Tarttis saada vain vanha kulkine ensin kiertoon, tommoinen kyllä kiinnostaisi kun kerran perheautoa tarvitsen. :peukku
  3. M

    Check engine ja stop

    Vs: Check engine ja stop No, itse asiassa kerran se on sitä käryä puskenut. Nyt sitten pelaa miten pelaa mutta eipä ole enempiä kärynnyt. Ei muuta ku :driver niin kauan ku osat saapi. Kieltämättä on hiukan hankalampaa täällä niitä hankkia ku kotipuolessa mutta mutta..
  4. M

    Check engine ja stop

    Vs: Check engine ja stop Joo, ne vikakoodit on kieltämättä käyny mielessä. Mutta kun olen täällä vähän oudoilla seuduilla niin enpä ole vielä mitsun liikettä löytänyt, ja minulla kun ei itellä ole sitä led-viritelmää millä lukea. Ei oikein näy ku pösöä, rellua, sitikkaa etc liikkeitä. Sen...
  5. M

    Check engine ja stop

    Vs: Check engine ja stop Noniin, tilanne kehittyy.. Nyt auto tuntuu pelaavan lahes moitteettomasti muuten mutta kun auton starttaa ja olen ajanut muutamia satoja metreja niin Check engine valo syttyy ja jaa palamaan kunnes seuraavan kerran kayttaa sammuksissa. Nain tapahtuu joka kerta vaikka...
  6. M

    Check engine ja stop

    Vs: Check engine ja stop Itse asiassa ei noin pahana ole ilmennyt ku sulla, sen yhden kerran kuukaus sitte käyntiin lähtö nihkeää, valohoidolla kuntoon ja eilen se parin kerran sammahtelu+CE palo. Sitten illalla ja tänään auto pelaa ihan ku ennenki. Ihmetyttää kyllä aikalailla, kun kuitenkin...
  7. M

    Check engine ja stop

    Elikkäs olin ajelemassa kaikessa rauhassa kämpälle päin, auto oli seissy koko päivän vesisateessa. Muutama sata metriä, CE-valo ei sammunut käynnistyksen jälkeen ja sammahti. Uudelleen käynnistys ja pieni pätkä eteenpäin ja taas sammahti. Ikävä pieni "sähkön" haju tuli tupaan ja katselin ettei...
  8. M

    galantin jakopään remppa

    Elikkäs ongelma tämännäköinen: taisipa pullahtaa stefa jakopäältä, ei vielä tarkistanu mikä.. Samallapa sama tehdä hihnojen vaihdot etc, ku ois muutenki vaihtoväli täynnä 5500 km päästä. Mutta: kun tilasin stefat ja hihnat ja kiristäjät niin myyjä sanoo kivenkovaan että ei ole kuin 3 stefaa...
  9. M

    Laturi pimiä Galantissa?

    Juu sytty latauksen merkkivalo, tietenkin pe-iltana n klo 1815, tyypillistä tuuria se!! :seina Kävin mittaamas akulta mitä lataa ja näytti 12,1..12,2 V, ai hjuva. Kuulostaako tutulta Galantti kuskit? Kun olen ymmärtänyt että tämä ei ole mitenkään ennenkuulumaton vika ko. autossa. Ainiin...
  10. M

    Ekotallaaja testi

    9,0 ha :nykii
  11. M

    Galant VR-4?

    Juu niitä uudempia näkyy olevan myynnis ruottissaki useampi.. kieltämättä makea mutta ilkeät huhut väittävät rekisteröinnin aikas lailla hankalaks täällä? :seina
  12. M

    Mikä auto olet?

    Ford Mustang.. :nykii
  13. M

    kilometrimäärät autossasi?

    Galant GLSi -90, vähän alle 290 tkm ja hyvin menee 8)
  14. M

    Galant VR-4?

    Erikoista vain kun en löydä sellasia myynnistä, ulkomailtakaan. Kiinnostais vähän millasissahan hinnoissa mahtavat lie pyöriä.. Vois olla kiinnostava laite :driver
  15. M

    Selitä nimimerkkisi?

    Väännös etunimestä.
  16. M

    Missä päin asut?

    Rovaniemi..
  17. M

    Galant VR-4?

    Dodii.. Elikkäs hakijassa vika.. ::) Mistähän löytyy? Yleensäkin kiinnostaa tieto ko. mallista, kaikenlainen. Mitä on eroa RS mallilla tavalliseen?
  18. M

    Galant VR-4?

    Kun muistelen joskus tollaisista kuulleeni, ja sellaisilla on joskus ajettu kilpaakin aikas kovalla tasolla, niin onko sellaisia kulkeutunut suomeen? Oikeen kilpiin asti? Ei näkyny olevan autoscoutissa tai mobile.de:ssä myynnissä ainuttakaan..voip olla että tunari ei löytäny ;D Täällä...
  19. M

    Herätevirta lisävaloille?

    Että näin, valot pelaa nyt niinku pitääki. Valot todella on maaohjatut ja kun normisti kytki niin lisävalot palo koko ajan koska sinne tulee jännite jatkuvasti. Lääkkeeksi tähän löytyi tällaista: releen navat 87 (niin kuin aina) valoille, 30 jatkuva virta akulta ja sit se juttu: 85 kytketään...
  20. M

    Herätevirta lisävaloille?

    Elikkäs, laitoin Galanttiin (GLSi -90) lisäpitkät ja otin mielestäni ihan normaalisti herätteen releelle auton omien apukaukovalojen johdosta niin noi lisäpitkät palaa kaiken aikaa riippumatta palaako auton pitkät vai lyhyet. ??? :nykii Olisiko tähän olemassa näppärää ratkaisua saada...
Takaisin
Ylös Bottom