Hakutulokset

  1. tkreander

    Ketään kiinnostunut turbo eclipsestä?

    Eli kuhan tässä pikaisesti kartoitan, löytyisikö täältä halukasta ostajaa mun autolle, ennen kuin laitan myynti-ilmoituksia tänne ja minnekään muualle. Olisi nimittäin kiva saada auto pidettyä kerhossa. Eli siis myyntiin olisi tulossa mun Eclipse GS-T vuosimallia 90, varustettuna EVO3:n...
  2. tkreander

    Kellää tietoa varaosa-auton tuonnista jenkkilästä?

    On tässä pitkän aikaa päässä pyörinyt ajatukset tuoda nelivetoinen eclipse jenkeistä tekniikanluovuttajaksi tähän nykyiseen etuvetoon, mutta mitään järjellistä tietoa tuontikustannuksista ei ole vielä eteen tullut. Ajattelin että jos täältä löytyisi joku, joka oisi joskus tuonut jenkeistä...
  3. tkreander

    Kuka edustaa/tuo maahan Denson tuotteita??

    Eli kuten otsikko sanoo.
  4. tkreander

    Ongelmia eclipsessä  (ei enää)

    Auttakaa ja valistakaa idioottia, oi te osaavat turbomitsun omistajat!! Nyt on autoon tullut ikävä oireyhtymä, eli kun kiihdyttää täyskaasulla, 1->2 ja 2->3 vaihtaessa perässätulijan mukaan tussauttaa putkesta ikävänhajuisen mustan pilven. Mistäs tuo johtuu, kun viime kesänä ei tehnyt samaa...
  5. tkreander

    kysymys tekniikkaa tunteville, etuveto nelivedoksi

    Eli: Kuinka iso homma olisi lähteä rakentamaan etuvedosta neliveto, olettaen että pihassa olisi valmiina yksi taxfree neliveto luovuttamaan osat. Mitä kaikkea tarvitsisi vaihtaa ja kuinka paljon prosentteja tulisi? ??? Ja kohde ois tietenkin 90 Eclipse GST  :)
  6. tkreander

    Kai kaikki oli jo kesärenkailla liikenteessä?  :)

    Huh ku oli karmea keli. :o Tietenkin olin jo viime viikonloppuna kesärenkaat laittanu alle ja nyt sitten melkein meinasin vetästä pellolle mutkassa. Onneks tuli pelastava sivutie mihin pystyi turvautua, muuten ois ollu ojassa. (taidan mennä bussilla huomenna töihin, vieläkin sydän hakkaa) Kai...
  7. tkreander

    Hello from Brazil

    Hi! Nice looking cars you got there :)
  8. tkreander

    Vaatimuksenmukaisuustodistus

    Pitäisi saada tietoon, että saako tuolta Helkama-Auton kautta hommattua vaatimustenmukaisuustodistuksen (CoC = Certificate of Conformity), kun olisin nyt suurella todennäköisyydellä tuomassa sen eclipse nelikon. Jos saa, niin oiskohan kellään tietoa, kuka siellä vois tällaisia asioita hoitaa?
Takaisin
Ylös Bottom