Kuka edustaa/tuo maahan Denson tuotteita??

http://www.denso-europe.com/default.asp?pageID=34&open=34&module=faq&action=allerubriek

"I am looking for a DENSO dealer in my region, can you inform me? :
Send us your e-mail by 'contact us' and mention the product you need.
"
 
tuskin se Denso on ainoa vaihtoehto: käsittääkseni melkein mikä vaan lambda käy, esim. Boschin vastaavia antureita saa varmaan helpommin....
 
milläs sen pystyy toteamaan että mikä käy? riittääkö että on sama määrä johtoja ja että sopii kierteille?

Haudi.
Periaatteessa... siis lamda kuin lamda kun on vain
yhtämonta johtoa. Kaikki niistä antavat vain pien-
jännitettä luokkaa 0.01--1.0 volttia. Tosin myön-
nettävä on, että "volttiskaala" voi olla sdadisti poik-
keava=(tietyllä ilmamäärällä toinen antaa esim. 0.75v
kun toinen antaa 0.95v) ja se annettu tieto ecu:lle
poikkeaa jo jonkun verran ja näinollen ecu antaa
pa-puolelle lievästi väärää tietoa ja se vaikuttaa suo-
raan kulutukseen :(.
Mut oikeasti kuin paljon sillä on sit merkitystä niin
sitä on jo vähän vaikeampi sanoa. Henk. kohtaisesti
olen sitä mieltä, että ihan sama. Toki jos haluaa vali-
koida niin laittaisin tähän jäjestykseen: orggis ND,
Bosch ja sen jälkeen joku muu, ehkä jättäisin Biltema
yms. pois kuvioista ;).
t:Arska
ps.kierre on niissä aina sama, JOS on kierteellä ;D
 
danke, täytyypi ruveta mettästää...
ps. tietääkös kukaan osanro:a, millä sitä boschin anturia vois mettästää?

tuplaps. Arska, sulla näyttäis olevan Vr4, mitä anturia käytät? mistä ostit? mitä maksoi?
 
http://www.eurocats.co.uk/pdfs/eec-catalogue-2003.pdf

Täällä on juttua antureista ja sit on noita johtojen väri/signaali juttuja... Noi värit ainaskin päti mun lambdaan.

SIel on myös mitsun/boshin osanumeroita, ei ollu vaan eclipsee mitä äkkiä katoin :/

Mut kannattaa chekata ainaskin noi alkusivut tuosta.


ps. Heh olihan tuolla 12mm kierteelläkin olevii ;) Ja eiks joissain vanhoissa tojotissa oo laippakiinnityksellä olevia :)
 
No niinhänmäjustsanoin, et onhan niitä 12mm
kierteelläkin ;D ;).
Ja onhan sit vielä ryssäläinen pystykierrekin ;D.
t:Arska
ps. Tonille omani on jenkki ford 89-95 4-johtonen ja
ostin sen työpaikaltani ;)
 
arska onkos mitään hajua kuinka pitää seokset kohillaan?

hmm... tuossa mikä mulla on nyt paikallaan, on piuhan värit musta, musta, sininen & harmaa, eli siis 4-johtonen.
 
Haudi.
Sorry, Toni vähän kesti, mut pitää välillä käydä vähän
himassa nus...nukkumassa. ;)
Joo-o mullahan omassani oli alunperin kaksijohtoinen
lamda musta,valkoinen toinen menee eculle ja toinen
on maa. No tää orggis meni kierteiltään pasaksi ton
DP:n vaihdon yhteydessä niin piti hommata uus tilalle
ja kysyin myös orggiksen hintaa ja rupes sylettää ;).
Olishan se ollu helponpaa laittaa orggis olis johtoplu-
gi käyny suoraan yms. Mutta just tosta hinnasta joh-
tuen päädyin ks. anturiin vaik joutu tekee liittimet(
liitokset) uusiks. Siis nelijohtoinen mikä on lämmitet-
tävä malli kun taas orggis ei ollut, johdotukset musta:
sensori, 2 valkoista:lämmitysvirta 12v sekä toinen
maihin, harmaa:lisä maa.
Noista seoksista sen verran, et korjausoppaan mukaan
orggis pitäis antaa piuha irroitettuna nopeata jouto-
käyntiä käyden(1200 rpm) n. 1.0v niin sensori on kun-
nossa(omani antoi 0.9v) . Nyt tällä nykyisellä anturilla
antaa vastaavassa tilanteessa 0.77-0.83v. Elikkäs
ecu saa tietoa hiukan liian laihasta seoksesta ja auto-
maattisesti rikastaa seosta(siis lähinnä tyhjäkäynnillä,
tasakaasunopeudella) missä lamda onkin pelissä ja
tietysti kylmäkäynnistyksessä. No en ole pitänyt tätä
kovin suurena bropleemana, hieman vie enemmän
gasoa mut sitähän onneks saa vielä ;).
t:Arska
ps. omani siis se jenkki-Ford 89-95 ja meilläkin on
niitä sekä amerikassa että japanissa valmistettuja
myynnissä, arvaa kumman otin?
 
Tuli ny viel mielee kun itelläni on sellanen kahdella pultillla kiinnitettävä, eli siin on sellanen laippa. Mut aika helppo seki oli laittaa, joutu vaa hitsaa pari mutterii sinne putken sisäpuolelle.
Mut ilmeisesti ne on kuitenkin yleensä niil kerteillä ne lambdat.
Toivottavasti löytdät.
 
Takaisin
Ylös Bottom