Hakutulokset

  1. Sassy

    Jäsenmaksun jälkeen...

    En oikein keksinyt hirmuisen kuvaavaa otsikkoa tähän ::) Mutta kauan menee kun on maksanut jäsenmaksun että pääsee käyttämään niitä jäsen hyötyjä esim. täällä foorumissa? siitä on varmaan jo kuukauden päivät kun tuon maksoin eikä vielä ole muutosta tapahtunut. vai pitääkö mun jotenkin...
  2. Sassy

    vm.98 Carisman ilmastointi...

    Nainen jälleen kyselee hölmöjä ::) Onko normaalia jos käynnistän auton ja noin 2-3min päästä laitan ilmastoinnin päälle, auto yrittää sammuilla risteyksessä? ;D ;D Jotkut sanoo, ettei ilmastointia saa laittaa heti päälle kun lähtee kruisailemaan, mutta kuinka kauan sen auton kanssa pitää...
  3. Sassy

    vm.98 Carisman "moottorivalo"

    En nyt meinannut millään keksia hyvää ja kuvaavaa otsikkoa? Missä vika kun carisman mittarivaloissa välähtää aina välillä moottorivalo? Jyrkästi kurviin ajettaessa tai joskus hidaste töyssyllä? Ja juu en ole meinannut sammuttaa autoa ;D ;D Pelkään vaan, että on tulossa iso lasku kun tuota...
  4. Sassy

    vm.-98 Carisman puskuri...

    Ajattelin nyt sitten aloittaa ihan oman aiheen tälle, kun en löytänyt oikein mitään aihetta johonka tunkea oman ongelmani kanssa. Ongelma on siis tämä: Onko hölmön näköistä, jos madallan auton ja laitan orkkis puskuriin jotkut larpäkkeet tonne alas? Vai kannattaisiko suosiolla ostaa kunnon...
  5. Sassy

    Carisman mittaristo

    Mä en löytänyt tästä aihetta tai sitten en osannut oikeita sanoja laittaa tohon hakuun.... ::) Onko kuinka vaikeaa alkaa vaihtamaan 98- carismaan mittaristo valoja? Itse tahtoisin ne sinisen väriseksi, nuo valkoiset ovat vähän tylsät...
Takaisin
Ylös Bottom