Hakutulokset

  1. Jen_Lady

    Järkyttävin auto millä olet ajanut....

    Vs: Järkyttävin auto millä olet ajanut.... Hävettää myöntää... mutta se oli mitsu :-\.... canter oli joku ihan pirun vanha, ei oo aavistustakaan mikä, mutta jos mäkeen ois yrittäny ajaa olis varmaan tullu takasin perä eellä. Säälistä sai nopeuden 80km/h ja seki tipahti melkeen heti jos ei...
  2. Jen_Lady

    Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

    Vs: Hienoin kuva autostasi? Uusi hiano kuva Ladystä, tän kyl otti äippä kun leikki mun kameralla pihalla, mutta ei mitään vikaa mun mielestä :P http://i34.photobucket.com/albums/d141/JDansk/Kuva001.jpg
  3. Jen_Lady

    kilometrimäärät autossasi?

    Vs: kilometrimäärät autossasi? ohhoh, semmoset viis ja puol tonnii on nyt tullu ite ajeltua eli mittarissa 18,5 olis varmaan enemmänki jos en ajais työkseni ::) ehkä hyvä vaan ettei oo liikaa (ainakaan vielä :P)
  4. Jen_Lady

    Jatkotarina, lisää itse aina VAIN KOLME SANAA.

    Vs: Jatkotarina, lisää itse aina VAIN KOLME SANAA. eilen kuten myös...
  5. Jen_Lady

    Jatkotarina, lisää itse aina VAIN KOLME SANAA.

    Vs: Jatkotarina, lisää itse aina VAIN KOLME SANAA. ...koska tänään tulee...
  6. Jen_Lady

    Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

    Vs: Hienoin kuva autostasi? No ei ihan sentään, sain puolet maksettua itte :) se lainas meikäläiselle puolet jotka makselen takas sitä mukaa kun rahaa tulee, ja pitäshän sitä rupee tuleen ku töitäkin on kovasti näköpiirissä :P eilenkin olin suhailemassa mut liian vähän kyytejä et palkka olis...
  7. Jen_Lady

    Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

    Vs: Hienoin kuva autostasi? Kiits :) oli sen kaa hyvä ku mentii autokauppaan minä faija ja poikakamu, kateltiin käveltiin ja yleisin lause multa "njääh, tylsä/väärä väri/väärä koko, blaah" mut sitten kun näin Ladyn, mä tiesin heti et toi se on... Faija viel käytti toises liikkees koeajon...
  8. Jen_Lady

    Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

    Vs: Hienoin kuva autostasi? Mun mielest paras on toi tuolla missä se on poikakaverin hondan kanssa :P viel ei oo hirmusesti kerenny kuvii napsia :) http://i34.photobucket.com/albums/d141/JDansk/ladynhonda.jpg
  9. Jen_Lady

    JOS OTAT ET AJA!!

    Vs: JOS OTAT ET AJA!! Normaalisti ei noita iltalehtiä tuu osteltua, mut satuttin oleen forssassa takuuhuoltoa tekemäs paukkuvien jousien takia ja istuttiin kahvilla oottelemassa ku näki ton otsikon. Oli pakko mennä ostamaan se lehti ja sitä sitten luki siinä ja mietti et kuin ne niitten...
  10. Jen_Lady

    JOS OTAT ET AJA!!

    Vs: JOS OTAT ET AJA!! ei en mä mitenkään puolustellen noita kertonu vaan sillä et ne sattu tuleen mieleen.....
  11. Jen_Lady

    JOS OTAT ET AJA!!

    Vs: JOS OTAT ET AJA!! Juu-uh, kaikenlaisia sitä löytyy liikenteestä... Tuosta tulikin taasen mieleeni, vuosi takaperin maaiskuussa, silloin 18-w pikkuveli oli juopottelemassa ihan lähellä kotia kavereittensa kanssa, ja yksi heistä (ajotaidoton + alaikäinen) vei isänsä auton avaimet ja lähti...
  12. Jen_Lady

    Jatkotarina, lisää itse aina VAIN KOLME SANAA.

    Vs: Jatkotarina, lisää itse aina VAIN KOLME SANAA. joka kuitenkaan ei...
  13. Jen_Lady

    Jatkotarina, lisää itse aina VAIN KOLME SANAA.

    Vs: Jatkotarina, lisää itse aina VAIN KOLME SANAA. ..näyttäisi puuttuvan jopa...
  14. Jen_Lady

    Jatkotarina, lisää itse aina VAIN KOLME SANAA.

    Vs: Jatkotarina, lisää itse aina VAIN KOLME SANAA. ...renkaat auton alle...
  15. Jen_Lady

    Paras Nuori Suomalainen kuski :)

    Vs: Paras Nuori Suomalainen kuski :) Kerrankin tuntuu etten ole aivan yksin :D me jyrätään kyllä noi kolmijalkaiset mennen tullen, eiköstä näin ;)
  16. Jen_Lady

    Hyvä ja luotettava huoltopaikka..? Kokemuksia?

    Vs: Hyvä ja luotettava huoltopaikka..? Kokemuksia? oli hyvää palvelua siellä forssassa, voisinpa vaikka siellä käydä sitten aina jatkossakin... Oli muuten jarrut jotenkin jumissa, joten ei mikään ihme ettei lady tuntunu niin millään kiihtyvän ees 80 nopeuteen... No nyt on sekin korjattu, eikä...
  17. Jen_Lady

    Paras Nuori Suomalainen kuski :)

    Vs: Paras Nuori Suomalainen kuski :) Yhdyn edellisiin, ei oikeen tiiä uskaltaako sitä enää liikkeelle lähteä... :nykii MUTTA ISO MURMURMURRRR: ton mä voisin ottaa jo loukkauksena.......................................................... tai ehkä mä vaan tyydyn siihen mitä meidän porukka...
  18. Jen_Lady

    Lancer 06 ja vinkkipyyntöjä konkareilta :P pientä stailausta mielessä

    Vs: Lancer 06 ja vinkkipyyntöjä konkareilta :P pientä stailausta mielessä Kuulostaa hyvältä, ja juu sedanhan se on :) nätti lady, vielä ku säät sallis ni pesis oikeen huolella ja ottas nätin kuvan tännekki näytille, vaikkei nyt ihan tavallisella ees uudella lancerilla hirveesti voiskaan...
  19. Jen_Lady

    Hyvä ja luotettava huoltopaikka..? Kokemuksia?

    Vs: Hyvä ja luotettava huoltopaikka..? Kokemuksia? varasin tänään aiemmin ajan tonne forssaan ja sain heti viikon päähän, kotokylässä olisi sitten varmaan saanukki muutamia viikkoja odotella... :) Kiitokset kaikille, ja jos forssassa valittamista testin sitten sen lohjankin seuraavalla...
  20. Jen_Lady

    Lancer 06 ja vinkkipyyntöjä konkareilta :P pientä stailausta mielessä

    Vs: Lancer 06 ja vinkkipyyntöjä konkareilta :P pientä stailausta mielessä kuulostaa oikein hyvältä :)
Takaisin
Ylös Bottom