Hyvä ja luotettava huoltopaikka..? Kokemuksia?

Jen_Lady

Lancer 1.6 invite, 2006, sedan
Liittynyt
27 Huhtikuu 2007
Sijainti
Riihimäki
Oon siis aivan juuri äsken ostanut ton Lancerin ensiautokseni ja pitäs varata jo ensimmäinen huolto (15t)... Nyt vaan mietin et mikäköhän mahtas olla hyvä paikka... Meinaan en oo menossa riksun paikkaan, koska sieltä on huonot kokemukset jo asiakaspalvelusta ja huollon laadusta äitin sitikan ajaltakin... Luotto meni vuosia sitten siihen putiikkiin...

Lähellä olis sitten tietty toi Järvenpään paikka, ja sen jälkeen lähinnä taitas olla Lohja tahi Tampere...

Eli joo, kokemuksia jäkestä lohjasta ja tampereesta, riihimäelle kun en ole viemässä... ties kuin ne siel onnistus mun pikkumurun tuhoomaan....
 
Vs: Hyvä ja luotettava huoltopaikka..? Kokemuksia?

15t huolto lienee lähinnä öljyn ja suodattimien vaihto, joten ei niin kauhean kriittistä että mihin vie.
Järvenpäästä seuraava merkkihuolto lienee Forssa.
 
Vs: Hyvä ja luotettava huoltopaikka..? Kokemuksia?

Järvenpäässä varaosapuoli tuntuu toimivan kyllä hienosti, mutta omat kokemukset huollon puolelta eivät ole kovin mairittelevia. On varsin kallis paikka ja sen enempää mollaamatta täytyy sanoa, että homma ei vain toiminut. Forssasta olen kuullut taas ihan hyvää kommenttia paikallisilta, joten se voisi olla parempi vaihtoehto.
 
Vs: Hyvä ja luotettava huoltopaikka..? Kokemuksia?

Käy järkeen kyllä, oli vissiin forssasta tää neitokainen ostettuki alunperin kun luovutusleima on forssasta 11km kohdalla

kiitokset :)
 
Vs: Hyvä ja luotettava huoltopaikka..? Kokemuksia?

Mä oon käyttäny Lohjan huoltoa, siellä on ainakin asiallista touhua, suosittelen...
 
Vs: Hyvä ja luotettava huoltopaikka..? Kokemuksia?

varasin tänään aiemmin ajan tonne forssaan ja sain heti viikon päähän, kotokylässä olisi sitten varmaan saanukki muutamia viikkoja odotella... :) Kiitokset kaikille, ja jos forssassa valittamista testin sitten sen lohjankin seuraavalla kerralla. toivottavasti sitä valittamista ei kuitenkaan sitten ole... ::)
 
Vs: Hyvä ja luotettava huoltopaikka..? Kokemuksia?

Eiköhän Forssassa osata mitsut huoltaa :peukku yhden miinuksen annan heille.. muistavat aina antaa laskun matkaan :-\ ;D
 
Vs: Hyvä ja luotettava huoltopaikka..? Kokemuksia?

oli hyvää palvelua siellä forssassa, voisinpa vaikka siellä käydä sitten aina jatkossakin...

Oli muuten jarrut jotenkin jumissa, joten ei mikään ihme ettei lady tuntunu niin millään kiihtyvän ees 80 nopeuteen... No nyt on sekin korjattu, eikä ollu ees palat kerenny kulumaan :D ja eikun suhailemaan :driver tai no nukutaan yö välissä ja sitten :)

Kiitokset tosiaan kaikille kommenttinsa antaneille, arvostan suuresti :) :peukku
 
Takaisin
Ylös Bottom