Hakutulokset

  1. A

    Evolution 7-9 LHD valot

    Vs: Evolution 7-9 LHD valot xenonit, mutta kyse on nytten tilaamisesta ulkomailta. Eikös saksassakin ole E-hyväksytyt valot. Mietin vain että saisi jostain halvemmalla valot.
  2. A

    Evolution 7-9 LHD valot

    Hei! Mietin mistä saisi halvimmalla mitsuun lhd valot? Mietin, että saisiko esimerkiksi saksasta tilattua halvemmalla valot kuin suomesta. Suomessa evo8 valot maksavat n 900 euroa mitsun tiskiltä. ::)
  3. A

    JDM Evo 7 / 8 kysymyksiä tekniikasta /veroista

    Vs: JDM Evo 7 / 8 kysymyksiä tekniikasta /veroista Olenko ymmärtänyt oikein, vai aivan väärin, että mamasanin yksi omistajista Nokonzok voisi hakea auton briteistä?
  4. A

    JDM Evo 7 / 8 kysymyksiä tekniikasta /veroista

    Vs: JDM Evo 7 / 8 kysymyksiä tekniikasta /veroista Mitä eroa on GSR ja MR? MR, on vissiin vähän tehokkaampi. Mitä muuta eroa? Suuri hintaero? :o
  5. A

    JDM Evo 7 / 8 kysymyksiä tekniikasta /veroista

    Vs: JDM Evo 7 / 8 kysymyksiä tekniikasta /veroista Ahaa, ei kuitenkaan automaatti kiinnosta :) Mitä eroa on GSR ja MR? MR, on vissiin vähän tehokkaampi. Mitä muuta eroa? Suuri hintaero? Mikkoon olenkin ollut viikko pari sitten yhteydessä mailitse, evo8sta. Kyllä olen kovasti kääntymässä japani...
  6. A

    JDM Evo 7 / 8 kysymyksiä tekniikasta /veroista

    Vs: JDM Evo 7 / 8 En tietenkään mitään halvinta, eihän halvalla hyvää saa. Japanista maksaa evo8 gsr noin 17-18t e tuotuna suomeen ja siihen sitten verot ja muut muutos asiat päälle. Olen ollut yhteydessä ennemmin jo mamasaniin. Olen itse katsellut jo englannista evoja (pistonheadsista) ja...
  7. A

    JDM Evo 7 / 8 kysymyksiä tekniikasta /veroista

    Vs: JDM Evo 7 / 8 Mietteissä ollut tosiaan ev 7 tai 8, molemmat hienoja autoja. Itsellä ei ole ensimmäisenä kriteerinä hiljaisuus, mutta kyllä sekin mukava olisi olla jos matkaa joutunee ajelemaan. Itsellä on kokemusta Honda Civic -02, jossa kun istuu takana 80km/h vauhdissa niin saa huutaa...
  8. A

    JDM Evo 7 / 8 kysymyksiä tekniikasta /veroista

    Hei, Kiinnostusta tullut melko paljon lähiaikoina mitsuja kohtaan, ja tarkoitus siirtyä mitsujen 'leiriin'. Ainut niin sanottu ongelma on vain että kiinnostaisi tietää kuinka paljon noin tulee veroja jdm evo 7 / 8 (verohaarukka?)? Yritin käyttää foorumin hakua mutta ei oikein tärpännyt, löytyi...
Takaisin
Ylös Bottom