三菱クラブフィンランド Japani sivustoja

Mizushima

Member
Liittynyt
12 Huhtikuu 2003
Lisäys: Tämä ei ole linkki vaan hakuvinkki

Mää hoksin vasta nyt tämmösseen jutun. Kun kääntää Googlen hakusanan Japanin merkeiksi, ni hakutuloksiin tulee kummasti uutta mielenkiintoista sisältöä. Toimii erityisen hyvin Google-kuvahaussa. Innokkaita autoharrastajia ja päiväkirjan pitäjiä tuntuuvat olevan.


試してみる価値がある
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: 三菱クラブフィンランド Japani sivustoja

Mizushima sanoi
Mää hoksin vasta nyt tämmösseen jutun. Kun kääntää Googlen hakusanan Japanin merkeiksi, ni hakutuloksiin tulee kummasti uutta mielenkiintoista sisältöä. Toimii erityisen hyvin Google-kuvahaussa. Innokkaita autoharrastajia ja päiväkirjan pitäjiä tuntuuvat olevan.

試してみる価値がある

Mielenkiintoista... noilla postaamillas koukeroilla tuli googlesta : 2 matkatoimiston sivua , 3 pikaruokapaikan hinnastoa , 2 päiväkirjaa tai vastaavaa...

Aika vähän mitään autoihin liittyviä sivustoja. :)
 

Mizushima

Member
Liittynyt
12 Huhtikuu 2003
Vs: 三菱クラブフィンランド Japani sivustoja

-JP- sanoi
Mielenkiintoista... noilla postaamillas koukeroilla tuli googlesta : 2 matkatoimiston sivua , 3 pikaruokapaikan hinnastoa , 2 päiväkirjaa tai vastaavaa...

Aika vähän mitään autoihin liittyviä sivustoja. :)

Sorry....Käännä siis omia hakujasi. Noi mun koukerot ei ole niitä linkkejä. Pelkkiä terveisiä, käännä ne vaikka suomeksi.


Esimerkiksi:

Pajero Öhlins < käännös Google kuvahakuun > パジェロオーリンズ

lisäsäiliölliset pumput + jouset ja sauvat Gen2 Pajeroon ;D
img_20080315182417_0.jpg


jne....

Semmonen lisäys vielä että itse kääntelen Englanti > Japani. Tuntuu että kääntyy paremmin ???
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: 三菱クラブフィンランド Japani sivustoja

Mizushima sanoi
Sorry....Käännä siis omia hakujasi. Noi mun koukerot ei ole niitä linkkejä. Pelkkiä terveisiä, käännä ne vaikka suomeksi.

Esimerkiksi:

Pajero Öhlins < käännös Google kuvahakuun > パジェロオーリンズ

Semmonen lisäys vielä että itse kääntelen Englanti > Japani. Tuntuu että kääntyy paremmin ???

Ok ajattelinkin ,että nyt meni jokin pieleen... Täytyy koittaa noilla ohjeilla. :peukku
 

Skydiver

Active Member
Liittynyt
20 Tammikuu 2005
Sijainti
Kerava
Vs: 三菱クラブフィンランド Japani sivustoja

Hyvä vinkki! Eipä ole aiemmin tämä vaihtoehto käynyt mielessä. :p
 
Ylös Bottom