1.8gti tekniikka

jaksu_

New Member
Liittynyt
21 Syyskuu 2009
Sijainti
Hamina
Elikkä oisko kellää myydä 1.8gti tekniikkaa??

Ja voisko joku samal kertoo et käykö gti tekniikka -90vm lancerii mis on täl hetkel 1.5 kaasari??
 
Vs: 1.8gti tekniikka

ei ole myydä :(

mutta se että kaasari lancerin saat leimalle gti tekniikalla vaatii myös alustan/jarrujen osat gti mallista.sitä en osaa sanoo meneekö prossat sillon jo yli vai ei? viisaammat kertokoot sen ;D
 
Vs: 1.8gti tekniikka

Pahimmassa tapauksessa muutosprosentit lienevät 26% moottori + apulaitteet (sis. vaihteisto yms.) ja 8% akselistot eli 34%. Kanta-auto tarkastus voi siis olla vaatimuksena, mutta matkaa 50%:iin on vielä reilusti.

Onko järkeä? Ei, mutta mitä sillä on väliä?
 
Vs: 1.8gti tekniikka

ast sanoi
Kanta-auto tarkastus voi siis olla vaatimuksena
Itse olen ymmärtänyt että "perinteisestä" kanta-autotarkastuksesta ollaan luovuttu,ja inssi katsoo vain selkeästi muutetut kohdat,vai olenko taas ymmärtänyt/lukenut väärin.?
 
Vs: 1.8gti tekniikka

mulla olis 1.8 16v puolivalmiiksi koottu moottori myynissä...
tosin soch malli mutta olis "varmempi" kone ja pitemmät hihnan vaihto välit...

tehoa tosin "vakiona" sen 125hv (tuossa puristukset 11,3:1 )
ja todelakin ajamaton...
to do: kannen koneistus (tiivistesarjat tulee mukaan)
imusarja,suuttimet,suutintukki, pakosarja... 1.6lohko yms yms... kaikki mitä vain löytyy
lancer osaa mukaan.

tämän koneen voisi saada helpomin muutos katsastettua...

lohko gti lancerin 1.8, kansi 1.6/16v lancerin soch (periaatteessa siis galantin 1.8/16v kone)

ruiskun joudut rakentaan ja virranjakajan etsimään. mm 1.3i/12valve 92-96 coltissa sopiva virranjakaja.
ruiskuksi esim. mega ;)

jarrut ja iskarit&jouset Gti mallista alle, jarrujen ja iskareiden parantaminen ei nosta muutos prosentteja.
ja jos käytät alkuperäsitä laatikkoa muutos prosentit jossain 14% tietämissä...
 
Vs: 1.8gti tekniikka

Mulla löytys uudempi 4g93 tekniikka :D
Löytyy siis moottori kaikkine apulaitteineen, laatikko, ecu, akselit, jarrut jne.
 
Vs: 1.8gti tekniikka

paljos näil molemmil paketeil ois hintaa?? jos laittas harkintaa. :driver
 
Vs: 1.8gti tekniikka

jaksu_ sanoi
paljos näil molemmil paketeil ois hintaa?? jos laittas harkintaa. :driver
mun paketilla
500e (420e kuitti jossain lohkon koneistuksesta + laakereista +männänrenkaista yms..)
lohkossa siis kaikki kuluva uutta.
 
Vs: 1.8gti tekniikka

ST sanoi
Itse olen ymmärtänyt että "perinteisestä" kanta-autotarkastuksesta ollaan luovuttu,ja inssi katsoo vain selkeästi muutetut kohdat,vai olenko taas ymmärtänyt/lukenut väärin.?

Tjooh, kyllähän tuo kanta-autotarkastus on poistunut ja nykyisin itsekantava kori on tyyliin 50% että eipä tuota 50% saa oikein millään rikki nykypäivänä.
 
Takaisin
Ylös Bottom