Molmis
New Member
- Liittynyt
- 11 Syyskuu 2004
Tuossa taannoin kaverini kanssa tutkittiin erästä kalanttia missä oli 1.8litrainen kaasutin kone ja mitsun ELC4AT ... minun autoni on siis ruisku 2.0 ELC4AT..
Ajatukset tuossa heräsi että joskos diisselöinti voisikin onnistua kun kaasarinakin on tehty samalla laatikolla..
Ajattelette varmaan että selvähän asia, mutta mielestäni ei kuitenkaan ole. kun mitsun ELC4 laatikkoa ohjataan ECUlla eli samalla poksilla kuin ruiskua..
Ja KS.kaasari mitsussakin oli silti tuo ECU.. eli kuinkas se oikeen on asennettu/ mitä tietoja ecu tarvii ohjatakseen tomaattia oikeen kun moottori vaihtuisi vapari 1.8dieseliksi...
Vaikeasti selitetty.. mutta tää on yksi kiinnostuksen kohde saada itselle diesel peli ja samalla mitsu..
Vaihtoehtoa pohdin koska en ole löytänyt kiinnostavaa diisseliä ja galantissani on muuten tekniikka ja kori täysin kunnossa, niin olisi sillä paljon vielä tien näkemistä edessä.. ja se on mielestäni hyvä ajaa joten en haluaisi siitä luopua.. auttakaas mäessä jotta joskos swappi vois luonnata..
Ajatukset tuossa heräsi että joskos diisselöinti voisikin onnistua kun kaasarinakin on tehty samalla laatikolla..
Ajattelette varmaan että selvähän asia, mutta mielestäni ei kuitenkaan ole. kun mitsun ELC4 laatikkoa ohjataan ECUlla eli samalla poksilla kuin ruiskua..
Ja KS.kaasari mitsussakin oli silti tuo ECU.. eli kuinkas se oikeen on asennettu/ mitä tietoja ecu tarvii ohjatakseen tomaattia oikeen kun moottori vaihtuisi vapari 1.8dieseliksi...
Vaikeasti selitetty.. mutta tää on yksi kiinnostuksen kohde saada itselle diesel peli ja samalla mitsu..
Vaihtoehtoa pohdin koska en ole löytänyt kiinnostavaa diisseliä ja galantissani on muuten tekniikka ja kori täysin kunnossa, niin olisi sillä paljon vielä tien näkemistä edessä.. ja se on mielestäni hyvä ajaa joten en haluaisi siitä luopua.. auttakaas mäessä jotta joskos swappi vois luonnata..