Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
nettijussi sanoi00 malliin asti 98hp, 00 etiäpäin 99hp
Juggis sanoiMenee varmaan hieman ohi topicin, mutta olen ajanut vuoden -98 TDIC 2.8l Pajeroa ja se oli kyllä todella laiskan tuntuinen. Oikein yllätyin, että pienessä lastissa ylämäessä jostain 70-80km/h vauhdista piti painaa kick down
Onko se oikeasti näin, vai oliko ko. yksilössä jotakin vikaa ? Se heitteli myös cruisea pois päältä, koska ei jaksanut mennä juuri mäkiä niin hyvin ylös. Tarvitsi kuskin apua. Auto oli tietysti tomaattilodjulla.
Oma kulkine menee ainakin erittäin ketterästi vitosella kaikki mäet ylös ja yleensä eco valokin vielä palaa 8)
3 sanoivakio 2,5td teho on muistaakseni jotain 84hp
jaska74 sanoiautodatan mukaan ilman ic:tä 94 heppaa
Dos autodata otaksun? No itelläni on se kans, ja lisäksi windows autodata 2004. Kumpaakin mollottamalla ja pumpun tyyppinumeroita vertaamalla voi päätellä, että tuo mainitsemasi 86-91 on cooleri versio. Win autodatassa on lisäksi 86-89 84hp malli eri pumpun tyypillä. Elikkä näyttäs siltä, että cooleria ja ilman on tehty jokunen vuosi rinnakkain.jaska74 sanoiaika jännä tää autodata.
sanoo 2.5td (4D56) koneelle tehoja
86-91 heppoja 94 kappaletta
91-93 heppoja 98 kappaletta
IC:tä ei näköjään ole eritelty, eikös se kuitenkin tullut enne vuotta 91?
heh, ja ilman ahdinta 4D56 kone tuottaa jopa 69 heppaa ;D
(L200 86-93)