2,5 tdic tehot.

jos en väärin muista niin 120-130 pollea, vai oisko ollu niinkään paljoa

edit: autodatan mukaan ilman ic:tä 94 heppaa, eli ic:llä varmaan 10-20 hepoa enemmän (?)
 
nettijussi sanoi
00 malliin asti 98hp, 00 etiäpäin 99hp

Hmm, eikös ainakin 2,8 TDIC:ssä ole 125 hv. Joten eikai 0,3 litran iskutilavuus tuo noin suurta teho-eroa?

Tai mistäs minä mitään tiedän kun ei ole kokemusta noista IC-malleista. :-\
 
Viilataan nyt vielä vähän:
-91 95 hp
91-00 98 hp
00- 99 hp

Ja 2,8 on se 125 hp, mutta se on jo ihan erilainen ja uuden tyyppinen kone muutenkin.
 
Menee varmaan hieman ohi topicin, mutta olen ajanut vuoden -98 TDIC 2.8l Pajeroa ja se oli kyllä todella laiskan tuntuinen. Oikein yllätyin, että pienessä lastissa ylämäessä jostain 70-80km/h vauhdista piti painaa kick down :eek:

Onko se oikeasti näin, vai oliko ko. yksilössä jotakin vikaa ? Se heitteli myös cruisea pois päältä, koska ei jaksanut mennä juuri mäkiä niin hyvin ylös. Tarvitsi kuskin apua. Auto oli tietysti tomaattilodjulla.

Oma kulkine menee ainakin erittäin ketterästi vitosella kaikki mäet ylös ja yleensä eco valokin vielä palaa 8)
 
Juggis sanoi
Menee varmaan hieman ohi topicin, mutta olen ajanut vuoden -98 TDIC 2.8l Pajeroa ja se oli kyllä todella laiskan tuntuinen. Oikein yllätyin, että pienessä lastissa ylämäessä jostain 70-80km/h vauhdista piti painaa kick down :eek:

Onko se oikeasti näin, vai oliko ko. yksilössä jotakin vikaa ? Se heitteli myös cruisea pois päältä, koska ei jaksanut mennä juuri mäkiä niin hyvin ylös. Tarvitsi kuskin apua. Auto oli tietysti tomaattilodjulla.

Oma kulkine menee ainakin erittäin ketterästi vitosella kaikki mäet ylös ja yleensä eco valokin vielä palaa 8)

Vois olal tomaattilootan omituisuuksia(ei oo kokemusta 2,8 paje+ tomaatti), oma ainakin menee isommatkin mäet ihan heittämällä, joskus jopa lapsettaa ohituskaistoilla varustetuissa ylämäissä, kelaa vain vauhdin 110 ennen mäkeä ja junttaa tallaan latialln mäen alla ja katselee ilmeitä kun koittavat 1,4 bensakoneella punnertaa ohitse.
Paras toteamus on ollut kun olen eräälle kaverille näyttänyt ikkunasta vaihdekepin paikkaa ja 5.ttä sormea niin kaveri masentuneen näköisenä näyttänyt että hänen autonsa jurnuttaa mäkeä ylös 1.vaihteella ;D ;D(jep, just SE sormi). Kumman kovaa muuten uusi poloinen kulkee 1:llä :eek: ??? ::)
 
siis täh?
vakio 2.5td 94 heppaa ja kun ic:n laittaa niin teho "kasvaa" 95:een???
 
Tuosta 2.8 tdic tomaatista, kyllähän tomaati on tehosyöppö verrattuna manuaaliin,mutta tuo kuvaamasi cruisen temppuilu ei pitäis kuulua kuvioon, ainakaan omassa ei moista ilmene. Cruise pitää kyllä nopeuden ihan nätisti olipa ylämäkiä tai alamäkiä eikä omassa ainakaan ole hyppiny päältä . Viittais siihen että joko jossain on isompaa onkelmaa taikka sitten kickdownin tai cruisen säädöt on pielessä.
 
aika jännä tää autodata.
sanoo 2.5td (4D56) koneelle tehoja
86-91 heppoja 94 kappaletta
91-93 heppoja 98 kappaletta

IC:tä ei näköjään ole eritelty, eikös se kuitenkin tullut enne vuotta 91?

heh, ja ilman ahdinta 4D56 kone tuottaa jopa 69 heppaa ;D
(L200 86-93)
 
jaska74 sanoi
aika jännä tää autodata.
sanoo 2.5td (4D56) koneelle tehoja
86-91 heppoja 94 kappaletta
91-93 heppoja 98 kappaletta

IC:tä ei näköjään ole eritelty, eikös se kuitenkin tullut enne vuotta 91?

heh, ja ilman ahdinta 4D56 kone tuottaa jopa 69 heppaa  ;D
(L200 86-93)
Dos autodata otaksun? No itelläni on se kans, ja lisäksi windows autodata 2004. Kumpaakin mollottamalla ja pumpun tyyppinumeroita vertaamalla voi päätellä, että tuo mainitsemasi 86-91 on cooleri versio. Win autodatassa on lisäksi 86-89 84hp malli eri pumpun tyypillä. Elikkä näyttäs siltä, että cooleria ja ilman on tehty jokunen vuosi rinnakkain.
 
jo vain, dos autodatahan se täällä...

aika outoa että mun 2.5td pumpun tyyppi täsmmää tuohon 86-91 juttuun mutta mulla ei oo cooleria
 
Takaisin
Ylös Bottom