Isälle olin tänään kaverina kun sillä meni Pajerosta kytkin. nyt kun se on purettu, niin tuli mieleen, että mitenkäs se painelaakeri oikeati pitäisi irroittaa asetelmasta.
Nyt on kone irti ja paineasetelma ja laakeri vielä kiinni laatikossa kun asetelman onneksi sai pultattua irti kytkinkopassa olevasta reiästä. jossain Evossa, oisko 7:ssa, on ilmeisesti sama systeemi ja pitäisi ihan simppelisti irrota jollaki pienellä meisselillä, mutta met ehittiin jo aika kovalla voimalla repiä konetta irti, ennenkuin juolahti mieleen, että tässäkin voisi olla tämmöinen uudelleen keksitty kytkin..
Ja Pajen vuosimalli on 1996, jos se muuttaa jotakin..
Nyt on kone irti ja paineasetelma ja laakeri vielä kiinni laatikossa kun asetelman onneksi sai pultattua irti kytkinkopassa olevasta reiästä. jossain Evossa, oisko 7:ssa, on ilmeisesti sama systeemi ja pitäisi ihan simppelisti irrota jollaki pienellä meisselillä, mutta met ehittiin jo aika kovalla voimalla repiä konetta irti, ennenkuin juolahti mieleen, että tässäkin voisi olla tämmöinen uudelleen keksitty kytkin..
Ja Pajen vuosimalli on 1996, jos se muuttaa jotakin..