2.8 tdi pajeron kytkin

jysä

New Member
Liittynyt
23 Helmikuu 2009
Sijainti
kuopio
olisko tietoa minkä merkkinen / hintainen on kytkinpaketti alkuperäisosana? valeo saisi pariinsataan euroa ja sashi irtoisi näillä näkymin n.340€ hintaan. motonetin tavaran merkkiästä ei tietoo, täytyy jatkaa soittelua jos vaikka pääsis joskus läpi ja joku joskus vastaisi siellä...
 
Vs: 2.8 tdi pajeron kytkin

tamgears 300,motonet 269.kalliita ovat vanahoohi verrattuna.
 
Vs: 2.8 tdi pajeron kytkin

kannattanee kysyä alkuperäistäkin. Rovaniemellä oli tarvikkeena huomattavan paljon kalliimpi kuin alkuperäisenä 3,2:een Pajeroon
 
Vs: 2.8 tdi pajeron kytkin

näin on,monta kertaa alkuperääset voi olla palio halavemmat mutta harvemmin tulee kysyttyä niitä.
 
Vs: 2.8 tdi pajeron kytkin

kollaa sanoi
tamgears 300,motonet 269.kalliita ovat vanahoohi verrattuna.

tamgearsilta tilasinkin jo männä viikolla, mutta soitti eilen illalla et toimitus kestääkin 3 viikkoo... jäipi tilaamatta sieltä.
motonetittiin tilasin ny yhen ja otankin sen jos on sashilainen(myyjä veikkasi että on), valeota saapi kahteensataan mut...
hartikaiselta olis saanu tilaamalla hintaan:
levy 194€
asetelma 243€
painelaakeri 97€
 
Vs: 2.8 tdi pajeron kytkin

Timanttitiskillä oli kyllä muutama vuosi sitten niin kallis paketti, joten kannatti ottaa moponetistä... jotakuinkin puolet halvemmalla...
 
Vs: 2.8 tdi pajeron kytkin

meinaa mennä vaikeeksi yksi p**keleen kytkimen osto...
onko kellään kokemuksia valeon tekemistä kytkimistä tai muista osista? ???
 
Vs: 2.8 tdi pajeron kytkin

no ei kuullosta mitsubihikään tällä hetkellä :-\ mut jatketaanpa sit sashin metsästystä
 
Vs: 2.8 tdi pajeron kytkin

Ollaan me korjaamolla laitettu muutamiin autoihin valeon kytkimet, eipä ne pekkaa pahempia ole. Mulla on myös tarjota LuK:n kytkimiä, jos yhtään lohduttaa :).
 
Vs: 2.8 tdi pajeron kytkin

Kytkintä ei yleensä vaihdeta Pajeroon kuin kerran kunkin auton historiassa. Varmaan pajeronkin kytkin kestää lähes 400 000 kilometriä tahkota. Itsellä oli reilu vuosi takaperin 2.8 GL autoni ohjelmassa starttikehän vaihto ja koska vaihteiston joutui ottamaan pois, HALUSIN samalla VAIHDATTAA myös kytkimen, vaikka 300 000 kilometriä ajetussa naperon kytkimessä ei mitään varsinaista häikkää ollutkaan. Ajattelin ostaa Motonetistä paketin, mutta korjaamon huoltomies suositti alkuperäisen MB -kytkimen ostoa, koska se on kuulemma mukavampi käyttää. Itse pähkäilin kotvasen, koska hintaero oli melkoinen, mutta tunnen tuon huoltomiehen jo lähes 20 vuoden ajalta ja uskoin, että hän puolueettomasti yksityishenkilönä kertoi minulle näkemyksensä. Pakko oli miestä uskoa, koska hän kerran päivittäin pajeroja huoltaa ja oli vaihtanut myös ns. tarvikekytkimiä pajeroon. . Ostin originaalit MB -osat (painelaakeri, laakeri, kytkinlevy ja paineasetelma) ja ne maksoivat 515 euroa. Nyt on ajettu 35 000 kilometriä autolla tuon kytkinremontin jälkeen eikä mitään kummempaa ole ilmaantuvat. Samanlainen tuo on ollut käyttää kuin silloin kun auto oli uusi.
 
Vs: 2.8 tdi pajeron kytkin

juu ei mullakaan kummempaa vikaa kytkimessä ole ajattelin vaan vaihtaa samalla kun kone vaihdetaan ehjään, ettei tarvitse vuoden päästä ruveta erikseen vaihtelemaan kytkimiä. jossain oli juttua noista valeon osista et kestäis n.180tkm joka mulla tarkoittanee n.10 vuotta huoletonta :driver
mut alkuviikosta jokin pitäis sinne auton alle laittaa...
 
Vs: 2.8 tdi pajeron kytkin

No minulla moponetin kytkin... ja on toiminu ihan kiitettävästi...en vaan muista merkkiä.
Eiköhän nuo luulis kestävän normikäyttöö ihan hyvin, oli merkki mikä hyvänsä.
...Haluisin vaan tiätää, mikä niissä hajoo muka "ennenaikojaan"...
 
Takaisin
Ylös Bottom