2gen pajeron vaihdelaatikko eroista

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Eli mulla on jonkun pajeron super select laatikko, ongelmia oli kytkimen kanssa, työsylinteri vuoti.

Motonettin tarvike tiivisteet ja ollut kovin pitkäikäinen korjaus,

Nyt sitten ostin uuden tarvikesylinterin 55e
Ja näytti oikealle mutta kiinnitykset liian leveät... Muuta vaihtoehtoa ei tunne ainakaan ad tai fikxus...

Tilasin sitten tuurilla skruvatin 3.0 V6 malliin sopivan ja tiedoissa oli että kiinnitysväli 60mm kun pajeron perus 70mm, kuva että saman muotoinen
Pelkona että tulee tuo sivukiinnikeinen malli.

Tuli kumminkin juuri oikea ja hinta vain 26e kuluineen...

Tiivisteet pajeron normissa on 19mm mutta tuossa on 3/4" merkitty.

Eli mikähän tämä lotju nyt mulla voisi olla ?

5240f055406201445ffd8ca0b35722b1.jpg
 
Vs: 2gen pajeron vaihdelaatikko eroista

Mr mmc sanoi
Tiivisteet pajeron normissa on 19mm mutta tuossa on 3/4" merkitty.

No tuo 3/4 tuumaa on 19.05mm, et eiko se oo aika liki.
 
Vs: 2gen pajeron vaihdelaatikko eroista


AYE_GTI sanoi
No tuo 3/4 tuumaa on 19.05mm, et eiko se oo aika liki.

Eipä ikinä ole tullut vastaan kuin letkuissa tuumat en edes tarkistanut paljon se on milleissä.
 
Vs: 2gen pajeron vaihdelaatikko eroista

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=34747.0

Tuon laatikkohan sulla siellä on?
 
Vs: 2gen pajeron vaihdelaatikko eroista

Eipäkö niin, tuohan oli automaatti. Mutta samaa ikäluokkaa tuo sinun laatikko.
 
Vs: 2gen pajeron vaihdelaatikko eroista

En tiedä voisiko tuo olla manuaali V6 aski? Kun kaikki 2.5td koneiset pitäs olla 70mm kiinnitys välillä ja tuo tosiaan on kuvaston mukaan V6 koneisen 60mm kiinnityksellä
 
Vs: 2gen pajeron vaihdelaatikko eroista

Vaihdoikko sä siihe kaavelin? Jos et niin ei ole v6 loota
Koska onhan siinä starttikin ihan eripuolella konetta ja kytkin aksila on bensa koneisessa vahvempi
 
Kaavelin?

Uusi kytkin tuli mukana joten eipä tullut edes kokeiltua, ainakin vauhtipyörän laakerin joutu vaihtaa isomman kuin ällän omassa oli
(Vaihdoin siis uuden kun vanha oli jumissa)
 
Vs: 2gen pajeron vaihdelaatikko eroista

2.8 on ainakin aivan erillainen, kyllähän tuo näyttäis bensakoneisen perästä olevan.
 
Takaisin
Ylös Bottom