3" pakoputken tiivisteitä

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Mistä löytyy järkevään hintaan 3" pakoputken tiivisteitä kaksipulttiselle laipalle?

Purista tuubista tai leikkaa itse arkista ei kelpaa vastaukseksi :)
 
Vs: 3" pakoputken tiivisteitä

ast sanoi
Mistä löytyy järkevään hintaan 3" pakoputken tiivisteitä kaksipulttiselle laipalle?

Purista tuubista tai leikkaa itse arkista ei kelpaa vastaukseksi :)

Ite käytin Nissan Primeran P12 2.5" katalysaattorin tiivistettä, joutui leikkaamaan reikää 3" kokoon mutta lopputulos ei uudelle hävennyt :p Reiätkin olivat kohdallaan ja seinämäpaksuutta jäi vielä joku 9-10 mm.
 
Vs: 3" pakoputken tiivisteitä

kuparista itse leikkaamalla saa ikuisia tiivisteitä.

Sori nyt, uhmasin ekaa viestiä :D
 
Vs: 3" pakoputken tiivisteitä

ast sanoi
Mistä löytyy järkevään hintaan 3" pakoputken tiivisteitä kaksipulttiselle laipalle?
Ei mistään vakioautosta,ei nafta eikä bensa.

Tutkittu juttu,moneen otteeseen.


Tuo nisukan tiivari onkin käytetyin,seinämävaraa jää vaikka isontaakin.

Sama tiivari on muuten 1,0l micrassa (kissan laipoissa)..

Bosal-merkkisenä tuo on 256-054.

Marteliukseltahan löytyy sitten suoraan 3'',mutta se ei taas ole järkevän hintainen..
 
Vs: 3" pakoputken tiivisteitä

Eli siinä Nissanin tiivisteessä ei ole metallista rengasta reiän ympärillä kun sitä voi leikata isommaksi? Joissain tiivisteissähän tuollainen on ja voisin kuvitella että sellainen kestäisi paremmin kovalle lämpörasitukselle joutuvissa paikoissa. Mitsun alkuperäistiivisteissäkin taitaa olla.
 
Vs: 3" pakoputken tiivisteitä

ast sanoi
Eli siinä Nissanin tiivisteessä ei ole metallista rengasta reiän ympärillä kun sitä voi leikata isommaksi? Joissain tiivisteissähän tuollainen on ja voisin kuvitella että sellainen kestäisi paremmin kovalle lämpörasitukselle joutuvissa paikoissa. Mitsun alkuperäistiivisteissäkin taitaa olla.
Ei ole.

Totta,ei kestä yhtä kauan,mutta parempi kuin ei mitään..
 
Vs: 3" pakoputken tiivisteitä

Ole varaosa numeroa tässä, mutta paikallisesta varaosaputkasta ostin 3" tiivisteen.
 
Vs: 3" pakoputken tiivisteitä

Joo, sitä numeroa ei vaan kukaan tunnu osaavan sanoa tai mihin kyseiset tiivisteet sopivat. Useammasta liikkeestä olen toki itsekin kysynyt tuloksetta. Huhuja liikkuu, mutta ei konkreettista tietoa.

No, tilasin Australian Ebaysta metallirenkaalla vahvistetut tiivisteet, hintaa jäi 5.5 euroa kappale postikuluineen, eikä tarvitse vaivautua kauppaan hakemaan.
 
Vs: 3" pakoputken tiivisteitä

ST sanoi
Ei mistään vakioautosta,ei nafta eikä bensa.

Tutkittu juttu,moneen otteeseen.


Tuo nisukan tiivari onkin käytetyin,seinämävaraa jää vaikka isontaakin.

Sama tiivari on muuten 1,0l micrassa (kissan laipoissa)..

Bosal-merkkisenä tuo on 256-054.

Marteliukseltahan löytyy sitten suoraan 3'',mutta se ei taas ole järkevän hintainen..
Ei muuten ole sinnepäinkään, ainakaan lancerin laippaan tuo nissanin tiiviste.
 
Vs: 3" pakoputken tiivisteitä

ast sanoi
Mistä löytyy järkevään hintaan 3" pakoputken tiivisteitä kaksipulttiselle laipalle?

Purista tuubista tai leikkaa itse arkista ei kelpaa vastaukseksi :)

Samisulta voi kysellä tiivisteitä ja laippoja, jos on tarverra. Eli 3" kaksipulttinen tiiviste. Sekä 2.5" kasipulttinen. Tuo ainakin sopi evo:n downpipen väliin.
 
Vs: 3" pakoputken tiivisteitä

Mamasanilta saa laadukasta tiivistettä nykyisin: http://shop.mamasan.fi/product/show/3465/tarvikkeet/2054/vibrant-pakoputken-tiiviste-2-pulttinen
 
Vs: 3" pakoputken tiivisteitä

ast sanoi
Mamasanilta saa laadukasta tiivistettä nykyisin: http://shop.mamasan.fi/product/show/3465/tarvikkeet/2054/vibrant-pakoputken-tiiviste-2-pulttinen
oukei, kerkesin ebay tiivisteitä tilaamaan... kahtotaan kummosia ovat, kuvissa näyttää ihan hyvältä... eikä kyllä oo paha hinta ainakaan 6,57€ 2kpl kotiin toimitettuna... :peukku
 
Vs: 3" pakoputken tiivisteitä

Myöskin otin ebaysta ku kerran nuin halavalla sai :peukku

Kissan. Veivauksessahan nuita tarvii (tosin oon pärjänny jo viis vuotta vanhalla)

Mutta ku halavalla kerta sai
 
Vs: 3" pakoputken tiivisteitä

sickworld sanoi
oukei, kerkesin ebay tiivisteitä tilaamaan... kahtotaan kummosia ovat, kuvissa näyttää ihan hyvältä... eikä kyllä oo paha hinta ainakaan 6,57€ 2kpl kotiin toimitettuna... :peukku
tänään haettu postista nämä, on kyllä ihan laadukkaan olosia.. jos jotain kiinnostaa
 
Vs: 3" pakoputken tiivisteitä

sickworld sanoi
tänään haettu postista nämä, on kyllä ihan laadukkaan olosia.. jos jotain kiinnostaa
Tuli kotio asti 1,5 viikkoa sitte
Tosi hyvät ja lähes ilimaset :peukku
 
Takaisin
Ylös Bottom