TuplaNokka
PunkkaRacingTeam
- Liittynyt
- 1 Helmikuu 2015
Mie joskus mietin tota 4g63 swappia toho miu RS Eclipseen ja kyselin foorumilta mitä vaatis ja todettiin että liian iso homma..
Jenkeissä näyttävät aika paljonki tekevän samaa swappia ilman isompia muutoksia :0
Lähin vaan asiaa enemmän pohtimaan ja hakemaan tietoa, katsellut videoita, lukenut DSM foorumilta (ja muitakin) ja sen sellaista, huomasin että enemmän tehdään 4g63 > 420A swappia kuin toisinpäin ja jopa turbotetaan vielä tämän jälkeen.
Tulin siihen aatelmaan jotta miksei ole tehty esim lanceriin tai jopa evoon (riippuen miten saa jakolaatikon yms istumaan) 420a turbo swappia.
Oisko tässä mielenkiintoisen ketjun alkua, tai vertailukohteena jopa jollekkin projektin poikasta, ois kiva nähä 2 evoa, toinen 4g63T (tai 4b11t) ja toinen 420AT ja nähä vertailussa.
Jenkeissä näyttävät aika paljonki tekevän samaa swappia ilman isompia muutoksia :0
Lähin vaan asiaa enemmän pohtimaan ja hakemaan tietoa, katsellut videoita, lukenut DSM foorumilta (ja muitakin) ja sen sellaista, huomasin että enemmän tehdään 4g63 > 420A swappia kuin toisinpäin ja jopa turbotetaan vielä tämän jälkeen.
Tulin siihen aatelmaan jotta miksei ole tehty esim lanceriin tai jopa evoon (riippuen miten saa jakolaatikon yms istumaan) 420a turbo swappia.
Oisko tässä mielenkiintoisen ketjun alkua, tai vertailukohteena jopa jollekkin projektin poikasta, ois kiva nähä 2 evoa, toinen 4g63T (tai 4b11t) ja toinen 420AT ja nähä vertailussa.