Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
aikalailla "vanha" (n 2v) keskustelu kannenvaihtoprojektista käsitteli vastaavasta aiheesta, mutta siinä kerrottu linkki arwidsonin sivuille (missä momentit olisi kerrottu) ei enää toii. Onko kellään ko. tietoa tallessa ?
Ei muuta kuin pultti kerrallaan auki ja takaisin oikeaan monemttiin. Pultit mennä reilusti tiukempaan jos vertaa siitä missä oli alunperin, eli jos katsoo missä asennossa kanta oli aluksi niin jälkikiristyksen jälkeen pitäisi olla mennyt pitemmälle vaikka momentti on sama. Jos oikein hyvin haluaa tehdä niin eka jälkikiristys heti sen jälkeen kun moottori on käytetty paikallaan kunnolla lämpöiseksi. Toinen kiristys sitten kun autolla on jo ajettukkin jonkun matkaa. Tosin katuautossa voi riittää kun kiristää vaan kerran pienen ajon jälkeen.
Me ei olla uskallettu edes ajaa metriäkään ennen ensimmäistä jälkikiristystä. Hirvittää kun ne pultit on aikas höllässä jo sen ekan lämmityskäytön jälkeen. Siviilivehkeessä ei varmaan ole niin vaarallista.