AWD
Member
- Liittynyt
- 5 Marraskuu 2007
- Sijainti
- Petäjävesi
Onko noissa 4D56:n kiertokangissa eroja? Kun minulla makaa nyt pöydällä kolme 56D merkinnällä olevaa(-92 TDiC:stä), kolme 22D merkinnällä olevaa(ilmeisesti ilman ic:tä ollut kone) ja neljä 18D merkinnällä olevaa, joiden laakerikannet on sekaisin(ei hajuakaan mistä myllystä...) Kaikki kuitenkin äkkiä tutkaillen hyvinkin identtisiä.
Nuo kaikki merkinnät on siis valumerkintöjä, ei mitään meistauksia tai raapustuksia ???
Tekisi mieli lyödä varakone kasaan, kun tallissa tarkenee työskennellä ja aikaakin meinaa löytyä hetkittäin, että asiaan voisi paneutua. Alkoi vain hirvittää laittaa uusia mäntiä sekalaisiin kiertokankiin :-X
Neljäskin 56D-kanki löytyy, mutta kun koneesta on napsahtanut kampura sen kohdalta/vierestä poikki, niin on pieniä epäilyksiä sen eheydestä :
Jossain ketjussa asiaa on muistaakseni sivuttu, mutta eihän sitä nyt löytänyt...
Nuo kaikki merkinnät on siis valumerkintöjä, ei mitään meistauksia tai raapustuksia ???
Tekisi mieli lyödä varakone kasaan, kun tallissa tarkenee työskennellä ja aikaakin meinaa löytyä hetkittäin, että asiaan voisi paneutua. Alkoi vain hirvittää laittaa uusia mäntiä sekalaisiin kiertokankiin :-X
Neljäskin 56D-kanki löytyy, mutta kun koneesta on napsahtanut kampura sen kohdalta/vierestä poikki, niin on pieniä epäilyksiä sen eheydestä :
Jossain ketjussa asiaa on muistaakseni sivuttu, mutta eihän sitä nyt löytänyt...