4g37 männät

I

ichibono

Guest
On tuossa työn alla 80 luvun lopun avaruusauto ;D, 1.8 / 90hp koneella. Konetta kasatessa tuli tuommoinen homma eteen kun erään kaverin autokorjaamon lähtevästä "romukuormasta" löytyi hyväkuntoiset männät veiveineen 4g37 koneeseen ( mitat yms täsmää ok) Kun sitten vertasin alkuperäisiä ja näitä toisia keskenään puristuskorkeudessa on n. 3mm eroa ( alkuperäinen matalampi ) Käyttääkö joku muu malli suurempaa puristusta ja paljon siinä on tehoa ???
 
mielenkiintoista...... olen itse ollut siinä uskossa että kaikki g37 männät ovat sitä samaa mallia.....

samaa konetta on kuitenkin käytetty mm. Eclipsessä ja E3# ruisku Gallussa, olisko niissä kovemmat puristukset?

täytyypä selvittää tuo, kun tulee itsekin puuhailtua noitten G3 moottoreiden kanssa....

(onhan ne Mitsun tekemät männät? onko mitään merkintöjä)
 
vara-osanroiden mukaan Spacewagon-Galant-Eclipse malleista, joissa on ollut G37 konetta siis, löytyy STD mäntiä kolmella eri vara-osanrolla, hatusta heitettynä veikkaan, että jotkut ruiskumallin männät saattavat olla korkeampi puristeiset kuin kaasari koneen.... olisko sulle sattunu sellaset?
 
Lisää tietoja ; mitattuna 1.8 koneen oma männän laen korkeus mitattuna reunan tasolta n.5mm / toisen korkeus n.7.5mm , venttiilin upotukset vaikuttavat kuitenkin olevan samalla tasolla. Männän päällä iso H kirjain ja luku 37 , mäntä on halk. 80.6 ja helma on samanlainen. Alkuperäinen ( helman sisällä timanttilogo )
Kiertokangessa G 3 Y.
 
paha on mennä sanomaan varmasti, noi merkinnätkin on niin epämääräisiä (niinku mitsun osissa yleensäkin).... ne on jotkut ruisku männät luulen ma.....
 
Joo, täytyy nyt kokeilla käykö ne ollenkaan sinne( ettei ota venttiili tai mikään muu kiinni ) 8)
 
Takaisin
Ylös Bottom