4G52 kansi

J

J.B.

Guest
Onko tuohon 4G52 koneeseen tehty muita kuin 8 tappisia kansia ? Jos, niin missä autossa näitä on?

Jos samaan masiinaan haluaa laittaa jonkun muun koneen (16 tappisen) kannen, niin käykö se suoraan tuohon ?
 
4g54 koneeseen tarkoitetun 16v kannen olen kerran nähnyt kuvassa.... HKS:n kisakansi johonkin japsien ratasarjaan, tehty about 10, about 30 vuotta sitten, eli ei ole pelkoa että löytyy....

Miksi väkerrät G5 16 lappusta kun G6 16v koneita löytyy joka GTI E3 galantin nokalta.....?

Pelkkää kantta ei siis kannata suunnitella, vaihda samantien koko kone... ehjälle G5 koneelle luulis löytyvän ottajia.....
 
tjaah, eipä ole tullut kokeiltua. yleisesti ottaen Mitsun koneet käyvät kiitettävästi ristiin, varma ei kuitenkaan voi olla. G6 koneisia Celestejä on kuitenkin kerhossa ollut, eli sekin viittaisi siihen että kiinnikeet joko käy suoraan tai ne on ainakin helposti sovellettavissa. Takavetoisessa kun ei ole sitä päätykorvaketta, niin uskoisin homman olevan aika simppeli JOS jotain soveltamista tarvitaan.....

Enemmän soveltamista tulee sytkän kanssa, jos et käytä alkuperäisen ruiskun sähköjä sytkä puolella.... ruiskuakin vois käyttää, mutta kaasuläppä on imusarjassa "väärällä" puolella kun kone käännetään takavetoiseen... eli ruiskun (jos käytät) ja sytkän kanssa tulee askartelua jos käytät 4g63 dohc konetta.

Mielenkiintoinen projekti se olisi joka tapauksessa :)
 
Takaisin
Ylös Bottom