Kokeilin tänään ekaa kertaa tulevaa turbokonetta L200:n keulille, jotta voi mitottaa pakosarjaa ja imusarjaa. No ei käyny, kun otti öljypohja kiinni etuperään. Se öljypohja, joka ottaa kiinni on takaveto Galantista. L200:n öljypohjassa näkyy olevan sellanen pokkaus, johon etuperä mahtuu. En vaan huomannut niissä olevan mitään eroa, mutta onhan niissä.
Se takaveto Galantin pohja olis vaan siinämielessä hyvä, että siinä on sivussa turbon öljynkierron paluuputki ja joku toinen putki, jonka merkitys on vielä epäselvää. Varmaankin on kuitenkin helpointa edetä niin, että ottaa sen L200 öljypohjan ja tekee siihen tarvittavat modaukset turbon öljynkieroa varten.
Se takaveto Galantin pohja olis vaan siinämielessä hyvä, että siinä on sivussa turbon öljynkierron paluuputki ja joku toinen putki, jonka merkitys on vielä epäselvää. Varmaankin on kuitenkin helpointa edetä niin, että ottaa sen L200 öljypohjan ja tekee siihen tarvittavat modaukset turbon öljynkieroa varten.