Vs: 4g63 8v kansi ja 16 v männät
Ongelmanahan on, että mulla on tuliterät männät enkä viittis tuppaa tota lämpösovite tappia paikalleen, koska irroituksessa on vaarana leikkautua kiinni. Ja toisekseen en viitti sorvata kankien kanssa kun tuppaa kolisemaan vaikka miten yrittäs suojata karaputkeen. Kolmas ongelma on, että työmaan uusi paja ei ole valmis, niin jyrsinkonekin on väliaikais varastossa sekä poraistukka tapille on penkkiporasta jossakin varastossa kanssa. Vähän nihkeä testailla, ja mittaukset on aina vaan suuntaa antavia, kun mauserilla mittaa. Mielummin tosiaan sorvaisin tässä vaiheessa... Mulla on kaks kantta tossa pöydällä ja kaksi konetta, joista oon kasaamassa turbo sohcia, mulla on vakio turbo pakosarja ja garret t25 sekä 540cc suuttimet ja joudun ilmeisesti vastukset myös näille juottamaan, koska matalaohmiset? Tulossa myös map anturi, by the way onkos täällä ecun kolvaajia? Pitäs socketti kanssa juottaa kiinni, että pääsisi ecmlinkin elämään tutustumaan
Harrastanut ennen vain toy*taa ,ja hommasin tossa veronpalautuksista tommosen 4x4 galantin ja olihan se sitten lähettävä hulluna perehtymään tähän virittäjä ystävälliseen merkkiin!
Ja kiitosta heti mukavasta vastaanotosta! Kai täällä joku on, joka on tämmösen kokoonpanon tehnyt, kunhan vaan pääsee rasvamontusta ruudun taakse
Edit, tosiaan kun etsiskelin tietoa, niin tuli paljon tota kolmella käymistä ja välillä toimii vastaan, jonka kanssa itekin painin ja kaikki paikat kanssa läpi kävin ja vaihdoin sytkäkamoja kävin maadotuksia låpi etc. Mutta lopulta meni hermo ja levitin koko motin ja sieltähän oli öljyt tullu venttiilien puolelle, joten välillä kävi ja välillä ei syttynyt, koska täynnä karstaa öljyä ja mitä lie.
Edit2 :ecun sainkin ite kolvailtua.
Männistäkin nyt varuiksi raapastu milli vege