Pitäiskö koota tähän yhteen topikkiin ainakin olennaisimmat tekniset tiedot. Olen nyt 2 iltaa käyttänyt tähän että haen tuolla haulla joka nippelitietoa erikseen niin alkaa vähän väsyttää. Eli itse kaipaisin jakopään kuvia, nyt on vähän arvaamalla merkit paikallaan mutta käy kuitenkin. Lisäksi venttiilinvälykset, perusennakko, kannenpulttien kiristysjärjestys ja momentit. Momentit löysinkin haulla, mutta kiristysjärjestys jäi hukkaan. Tasapainoakselien laitosta korpela onkin tehnyt loistavan ohjeen, kiitos. Jos tämmöinen "koontitopikki" ei miellytä niin lukkoa sit vaan.
Eli momenteista aloitetaan: Kiitos Päiviselle.
tehtaan manuaalista (1983) otettu, ei erottele vaparia ja turboa, eli kiristysmomentit lienevät samat:
kannenpultit: kylmä 89-98nm, kuuma 98-107nm
nokkapukit: 19-20nm
kiertokangen mutterit: 49-51nm
runkolaakerit /kampiakselin pukit: 49-53nm
kampiakselin päähihnapyörä, se ISO pultti: 79-98nm
"front case" eli koneen etulevy: 20-26nm
vauhtipyörä: 128-137nm
öljypumpun kansi:15-21nm
Eli momenteista aloitetaan: Kiitos Päiviselle.
tehtaan manuaalista (1983) otettu, ei erottele vaparia ja turboa, eli kiristysmomentit lienevät samat:
kannenpultit: kylmä 89-98nm, kuuma 98-107nm
nokkapukit: 19-20nm
kiertokangen mutterit: 49-51nm
runkolaakerit /kampiakselin pukit: 49-53nm
kampiakselin päähihnapyörä, se ISO pultti: 79-98nm
"front case" eli koneen etulevy: 20-26nm
vauhtipyörä: 128-137nm
öljypumpun kansi:15-21nm