4g63 tiputtaa jäähdytysnestettä

S

SpaceWagon95

Guest
Vuotaa nestettä ainoastaan silloin kun on reilusti pakkasta (yli -10), n. puolen tunnin lämmittämisen jälkeen. Vuotokohtaan en ole löytänyt mutta lammikko on oikealla puolella, rintapellin ja moottorin välissä.
Ei vuoda lohkolämmittimen juuresta vaikka aluksi niin luulin. Lämpimällä ilmalla ja moottorin normaalilämmössä ei vuoda mistään.

Onko kenelläkään ollut samanlaista vikaa, helpottas hieman vuotokohdan löytymistä.
 
Kone on apukuskin puolella. Mikä letku kyseessä, siinä kohdalla ei ole kuin lämmityslaitteelle meno ja tulo letku.
 
Ah, olin lukenut väärin, olin vilkaissut pikaisesti ja käsittänyt, että vuotaa koneen ja keulan väliin(siks noista syylärinletkuista). Nyt en kyllä sit pysty olla avuks.

[me=Mr. Pimennys]hakkaa päätä näyttöön [/me]
 
Mulla kans tossa Pajerossa tulee pieni jääh-neste lammikko maahan kun käyttää lohkolämmitintä. Muuten ei vuoda yhtään. En oo vielä kerinny tutkia.
 
Vikapaikka on löydetty. Ilmeisesti termostaatin kohdalta tiputtaa. Neste kulkeutui alapalkkia pitkin moottorin taakse. Siksi vikapaikan etsintä oli vaikeaa. Infoan vielä tarkemman korjaustoimenpiteen.
 
Vika korjattu :). Termostaattikoteloon pakosarjan takaa tulevan putken o-rengas vaihdettiin. Myös kotelon ja moottorin välinen tiivisteliima uusittiin luonnollisesti, tihkuminen loppui siihen.
 
Takaisin
Ylös Bottom