4g63 vaihteisto

hookan

4g93
Liittynyt
27 Helmikuu 2005
Sijainti
jyväskylä
ny o vaikee kysymys. mikä takavetosen vaihdelaatikko käy suoraan 4g63 koneeseen. pikkusen tossa tutkin että l200 lavaauton latikko kävis. onko jollain ihan fakta tietoo
 
Vs: 4g63 vaihteisto

Tietoo ei oo et sopiiko toi (takavetosen) L200:n laatikko, mut jos jostain saat vahvistuksen sopivuudesta ni mulla olis joutilas laatikko tossa purkuautossa.
 
Vs: 4g63 vaihteisto

Saattaa käydäkin, riippuu siitä ovatko laatikko ja lohko samalla pulttijaolla (leveämpi tai kapeampi).

Kaikki mitä haluat asiasta tietää ja aika paljon enemmänkin: http://www.projectzerog.com/transmissions.shtml

D50 Mighty Max on Autralialainen versio L200:sta.
 
Vs: 4g63 vaihteisto

jooh olishan toi aikamielenkiintonen tietää.. tota sivuu eilen lueskelin. heij gsr missä päin toi sun vaihdelaatikko on ? mulla olis toi lohko tossa purettuna että olis aika hyvä kokeilla että käykö. mut jos sulla mielenkiintoa niin voitko mitata ne kiinnitys pulttien jaon.
 
Vs: 4g63 vaihteisto

Harjavallassahan se on, autossa paikoillaan. Voipi olla vähän hankala mittailla ko konekki on vielä nokalla.
 
Vs: 4g63 vaihteisto

hiukan OT:mutta hipoo aihetta.

tuli mieleen kun turbotin tuon dynamic4 galantin,niin miten siinä kestää voimansiirto tuota tehon lisäystä..?ja onko paljon eroja esim.vr4 ja evo1,2,3?
 
Vs: 4g63 vaihteisto

hookan sanoi
jooh olishan toi aikamielenkiintonen tietää.. tota sivuu eilen lueskelin. heij gsr missä päin toi sun vaihdelaatikko on ? mulla olis toi lohko tossa purettuna että olis aika hyvä kokeilla että käykö. mut jos sulla mielenkiintoa niin voitko mitata ne kiinnitys pulttien jaon.

ns. Narrow bloch engine 4g63 ja vaihteisto (L200 4wd) -> niiden vaihteiston alempien pulttien etäisyys toisistaan on 310mm. esim. Starionin vaihdelaatikko on ns Wide body, eli siinä alempien pulttien etäisyys on toisistaan 335mm.
 
Vs: 4g63 vaihteisto

hookan sanoi
ny o vaikee kysymys. mikä takavetosen vaihdelaatikko käy suoraan 4g63 koneeseen. pikkusen tossa tutkin että l200 lavaauton latikko kävis. onko jollain ihan fakta tietoo

Montakos takavetoisen laatikkoa tarvitset ja isolla vaiko pienellä jaolla ;D
Laatikotkin olis sopivan :driver matkan päässä = Saarijärvellä

-Joppe
 
Vs: 4g63 vaihteisto

JOPPE sanoi
Montakos takavetoisen laatikkoa tarvitset ja isolla vaiko pienellä jaolla ;D
Laatikotkin olis sopivan :driver matkan päässä = Saarijärvellä

-Joppe

jassoo jassoo. mulla olis lohko tossa purettuna ja pestynä. että voisin tulla vaikka kokeilee että käykö se vaihelaatikko siihen lohkoon.. kun kerta ei ole ton pitempimatka.
 
Takaisin
Ylös Bottom