TuplaNokka
PunkkaRacingTeam
- Liittynyt
- 1 Helmikuu 2015
Heitti kytkimen lattiaan Eclipsessä ja alko pitää rouheeta ääntä, Crankwalk tai kiero kampura..
Kone säädetty 400heppaan lastutetulla eculla, 66mm ahtimella ja isompi välijäähysarja ja eaglen veivit.
Lukenu ja kuullu että ei noilla aftermarket veiveillä saattaa tulla ajan kanssa ongelmaa kankilaakereitten välyksien kanssa.
Joten menee vaihtoon kampura, laakerit ja vauhtipyörä vähintään, mutta mites sitten vaihtoehdot?
Kuullut että jengi pistäny 6-bolt koneesta veivit 7-bolt koneeseen kun ovat paksummat.
Käviskö se sitten koko alakerta laittaa kun kaverilla ois 6bolt alakerta ja lohko joutilaana?
Vai pitäskö eaglelta ostaa sitten se kampura kanssa että sais mielenrauhan välyksien kanssa?
Mitäs porukka nyt suosittelis tekemään? Mitä osia sitä nyt sit tilais?
ps. En oo ikinä joutunu kampuraa vaihtamaan niin jotenkin pelottaa kun ollut tuo kampi tehtaalta asti ja nyt pitäs uutta asentaa eikä tahtois samaa remppaa seuraavaan 100 tuhanteen kilometriin
Kone säädetty 400heppaan lastutetulla eculla, 66mm ahtimella ja isompi välijäähysarja ja eaglen veivit.
Lukenu ja kuullu että ei noilla aftermarket veiveillä saattaa tulla ajan kanssa ongelmaa kankilaakereitten välyksien kanssa.
Joten menee vaihtoon kampura, laakerit ja vauhtipyörä vähintään, mutta mites sitten vaihtoehdot?
Kuullut että jengi pistäny 6-bolt koneesta veivit 7-bolt koneeseen kun ovat paksummat.
Käviskö se sitten koko alakerta laittaa kun kaverilla ois 6bolt alakerta ja lohko joutilaana?
Vai pitäskö eaglelta ostaa sitten se kampura kanssa että sais mielenrauhan välyksien kanssa?
Mitäs porukka nyt suosittelis tekemään? Mitä osia sitä nyt sit tilais?
ps. En oo ikinä joutunu kampuraa vaihtamaan niin jotenkin pelottaa kun ollut tuo kampi tehtaalta asti ja nyt pitäs uutta asentaa eikä tahtois samaa remppaa seuraavaan 100 tuhanteen kilometriin