Mitsupitsi
Member
- Liittynyt
- 16 Kesäkuu 2021
- Sijainti
- Oulu
Asia, joka on vaivannut mieltä jo yli 30 vuotta... MIkähän mun -851.8 TD etuveto galanttiin oikeasti tuli joskus 90 luvun taitteessa hiihtolomalla kun Kolarista Ylläkselle kääntyessä hävisi kaikki vaihteet? Kytkin toimi mutta mikään vaihde ei mennyt silmään. Keppi siis liikkui normisti, mutta mitään ei tapahtunut kytkimen noston jälkeen. Siinä kolikkopuhelimella erästä vanhaa autokorjaajaa konsultoidessa pyysi hän tökkäämään jotain alipaineletkuja tai jotain semmoista eri paikkoihin siellä vaihteiston tuntumassa. Sitten sillä pääsi taas ajamaan mutta viitosvaihdetta ei ollut enää ollenkaan ja muutenkin välitykset tuntuivat normaalia pitemmiltä.
Oliko tuon ikäisissä galanteissa jotenkin alipaineavusteisesti toimivia vaihteita vai mitä siinä oikein tapahtui? Täällä varmaan joku osaa sanoa tähän ei niin päivän polttamaan ongelmaan
Seuraavana Wappuaattona sitten vaihdoin tilalle käytetyn laatikon, joka sitten toimi sen ajan mitä auto mulla oli.
Edit: meni näköjään entisten aikojen tunnekuohuissa viesti väärään kategoriaankin
Oliko tuon ikäisissä galanteissa jotenkin alipaineavusteisesti toimivia vaihteita vai mitä siinä oikein tapahtui? Täällä varmaan joku osaa sanoa tähän ei niin päivän polttamaan ongelmaan
Seuraavana Wappuaattona sitten vaihdoin tilalle käytetyn laatikon, joka sitten toimi sen ajan mitä auto mulla oli.
Edit: meni näköjään entisten aikojen tunnekuohuissa viesti väärään kategoriaankin
Viimeksi muokattu