-90 Galantin lämppärin säätönamiskat

V

Vesseli

Guest
Sanokaas, että lähteekö noi puhaltimen säätö pylpyrät ihan vetämällä irti, vai mikä olis hyvä menetelmä....mä kun en oikeen tykkää vihreestä ja pitäis ne taustavalo polttimot vaihtaa...
Aika tiukassa ainakin tuntuvat olevan kun tossa viikonloppuna niitä yritin irrottaa...
 
Ei niitä kiertonappeja tarvitse ottaa irti...
toi lamppujen vaihto on vähän hankala homma..
otat irti sen kehyksen jossa on tuhkakupit yms.

sitten säätimien rungon irti ja yrittää taitella säädin sellaiseen asentoon että saa taakse vaihdettua polttimot, hankalaa on ja hankala neuvoa oikeaa tapaa...

mutta ne säätimet on yhtenä pakettina vain ne sisäkierron ja ilman suuntauksen nappulat vetämällä irti..
 
Ai ne lamput on siellä takana jemmassa.....
Kyllä mä sen paneelin jo irrottelinkin ja vaihdoin tuhkikseen ja niihin alapaneleelin vipstaakeihin polttimot, mutta katsoin viisaaksi jättää sen säädinrungon paikalleen.....kun luulin että ne polttimot on siellä namiskoissa kuten on esim volkkareissa.....
Mut eipä siinä sitten mitään muuta kuin se koko roska irti sieltä.....aika ahtaalta vaan näyttää toi kolo, mutta jos se japanin mies mahtuu sinne niitä lammpuja vaihtamaan niin sitten mahdun minäkin...
 
On se kyllä insinööritieteen riemuvoitto miten se säädinrunko on sinne sijoiteltu....vaikka todennäköisesti mä vaan en jaksanut kikkailla riittävästi....mutta vaihtamatta jäi ne lamput.... Mulla on tungettu sinne samaan koloon vielä defan keskusyksikkökin, joten se on todella ahdasta....melkein meinasin jo repiä koko kojelaudan irti kun ei  suostunut yhteistyöhän se potikka....
Onko noi ilmakanavatkin muuten ruuveilla takaapäin kiinni niinkuin ne näyttää olevan, vai lähteekö ne irti vetämällä, jos sitäkautta olis saanut lisää tilaa touhuta?
Mittariston lyhdyt sai kuitenkin uuden värityksen ja nyt on sitten siisti kojelautan valaistus, kun on sinistä, vihreetä ja punasta....todella esteettistä... :-X
 
Ilmakanavat on kiinni koelaudassa sisäpuolelta ruuveilla
ei kannata repiä...
tosin koelauta lähtee ihan nätisti irti pakettina,

muistelisin että itse vaihdoin hansalokeron kautta poltimot, eli irti haskalokero ja se säätimien kehys sitten vain yrittää taiteilla se säädin nippu siihen asentoon että käsi sopii haskalokeron puolelta taakse... aika kiinalainen käsi kyl saa olla mulla oli ainkin ongelmia... ja käsi verillä...
 
Joo ei niitä kannata irti repiä "nimimerkki kokemusta on". ;D On meinaan puhallussuunnan säädin sen jäljiltä ollu portaaton kun yksi kappale kuulia ja jousia lähti kävelemään ;)

Se vaan hämää se nopeussäädin joka lähtee ihan kätevästi vetämällä.
 
Takaisin
Ylös Bottom