-90 Pajeron syöttöruuvin sijainti ja ahtopaineen säätö?

mL200

New Member
Liittynyt
29 Tammikuu 2011
http://kuvablogi.com/nayta/3202477/
http://kuvablogi.com/nayta/3202478/

eli onkos -90 pajeron syöttöpumpun syöttö/savuruuvi :D tuon metallisen hatun alla? eikös se ollut niin, vai muistanko väärin... paljonkohan tuota uskaltaa kääntää vakio autoon nähden, että tulis savua edes jonkin verran... ja kumpaan suuntaan..? mites ahtoja nostetaan tommoses pajeros, ohivirtaus ventiilillä vai?

*ADMIN EDIT* Suu suppuun ja kirjoitetaan kuvaavia otsikoita joita on helppo lukea ja löytää, jos näihin yksinkertaisiin ohjeisiin ei pysty toistuvista ohjeista huolimatta mukautumaan niin pitää ryhtyä toimenpiteisiin.
 
Vs: -90 Pajeron syöttöruuvin sijainti ja ahtopaineen säätö?

mL200 sanoi
http://kuvablogi.com/nayta/3202477/
http://kuvablogi.com/nayta/3202478/

eli onkos -90 pajeron syöttöpumpun syöttö/savuruuvi :D tuon metallisen hatun alla? eikös se ollut niin, vai muistanko väärin... paljonkohan tuota uskaltaa kääntää vakio autoon nähden, että tulis savua edes jonkin verran... ja kumpaan suuntaan..? mites ahtoja nostetaan tommoses pajeros, ohivirtaus ventiilillä vai?

*ADMIN EDIT* Suu suppuun ja kirjoitetaan kuvaavia otsikoita joita on helppo lukea ja löytää, jos näihin yksinkertaisiin ohjeisiin ei pysty toistuvista ohjeista huolimatta mukautumaan niin pitää ryhtyä toimenpiteisiin.
Noinkin kaukana kun etusivulla.. http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=14920.0
 
Vs: -90 Pajeron syöttöruuvin sijainti ja ahtopaineen säätö?

jees ja tänks :peukku onnistuihan se.
 
Vs: -90 Pajeron syöttöruuvin sijainti ja ahtopaineen säätö?

nyt huomasin yhenlaista surinaa ja pärinää....

elikkäs onkos näissä jonkinlainen varoventtiili ahtopaine puolella? ahtopainemittarin viisari kun menee kiihdyttäessä 0.9 bar kohdalle niin konehuoneen puolelta radion takaa kuuluu zäzäzäzäzäzäzäzääzäzäz hiton nopeasti... tai sellaista hyvin omaperäistä ääntä... :) ja samalla kun kuuluu se ääni, niin ahtomittarin viisari vatkaa 0.8-1 bar välillä.

kuinka saan poistettua moisen vaivan ja mitä sen jälkeen tapahtuu?
 
Vs: -90 Pajeron syöttöruuvin sijainti ja ahtopaineen säätö?

Sielä on imusarjan päädyssä semmonen venttiili joka päästää paineet pois jos nousee liikaa, en muista sitä rajaa millon se rupee tuhiseen.
 
Vs: -90 Pajeron syöttöruuvin sijainti ja ahtopaineen säätö?

Muistaakseni tuuman putkitulpalla onnistuu tulppaus.
 
Vs: -90 Pajeron syöttöruuvin sijainti ja ahtopaineen säätö?

Toni.K sanoi
Sielä on imusarjan päädyssä semmonen venttiili joka päästää paineet pois jos nousee liikaa, en muista sitä rajaa millon se rupee tuhiseen.

niin nii, eli se on se mötikkä siinä imusarjassa. tavallaan siis imusarjan päällä... mulla alkaa pärisemään 0.8-0.9 välillä... paljoonko nousee paineet tulppaamisen jälkeen vai onko sillä muuta merkitystä kuin se että tulppaa reiän?
 
Vs: -90 Pajeron syöttöruuvin sijainti ja ahtopaineen säätö?

Hukkaportin tangon ja syötön säädöstä riippuu paineen määrä mihin nousee tulppauksen jälkeen.
 
Vs: -90 Pajeron syöttöruuvin sijainti ja ahtopaineen säätö?

ok

noin, nyt se on tulpattu sopivilla hydrauliikka liittimillä
 
Vs: -90 Pajeron syöttöruuvin sijainti ja ahtopaineen säätö?

ei ihan, mutta karvaa vaille kiloon ;D vielä jossain vaiheessa rukattava syöttöjä lisää, koska ei vielä hirveästi soppaa ja savuttaa miedosti. mutta tyhjäkäyntipuolella alkaa varat loppumaan ennen syötön ruuvia...?
 
Vs: -90 Pajeron syöttöruuvin sijainti ja ahtopaineen säätö?

nonni taas on :driver ohessa ruuvailtu... syöttöpuolta kääntelin 3,5-4 kierrosta, siihen loppui modaamatta tyhjäkäynnistä varat. ahtopuolelle en tehnyt oiekastaan juuri mitään... tulppasin sen venttiilin.

tuloksena hyvin vetävä turbopajero, joka savuttaa, vie liian vähän polttoainetta :D ja ahdot on siellää 1,3bar:ia ;D ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom