joo...eli vaihtokaupassa tuli -94 gallu 4g93 1.8i ja pojilla lojui ylimääräisenä tallin nurkassa eclipsen 4g63 2.0 dohc 16v 6 tappinen,jolla oli rullattu kesä aikaan ainoastaan vähän yli 200tkm,koneeseen oli vaihdettu n,1000 km sitten jakopää,vauhtipyörä,asetelma/levy ja yläpään tiivisteet.pikaisen kyselin jälkeen,käykö kone galluun heittämällä paikoilleen,myönteisten vastauksien jälkeen vanha kone pois keulilta, ja uutta survomaan laatikkoon....ei mahdu... kone ylös ja mittaus tulos oli että vauhtipyörä oli n.10mm isompi kuin sohc:ssa :seina laatikko irti vetareista ja mittasin nivelen kupit,1,5mm eroa :seina...no onneksi boori koko oli sama ja sain gallun omat vetarit paikoilleen jotka taitavat olla lyhyemmät kuin eclipsen :seina ...noh...laatikko ja kone paikoilleen ja ihmettelemään kun yksikään koneen kiinnike ei käy paikoilleen,rakensin vanhoja tyynyjä käyttäen uudet korvalliset ja kone lepää autossa nätisti ;D se että alkumetreillä olleet ongelmat mm. että koneen ja ecun välinen johtosarja oli katkottu purku vaiheessa rälläkällä,joka kahden päivän etsinnän jälkeen löytyi roskalavalta on pieni murhe siihen nähden että pöydällä irrallaan oleva vapaavirtaussuodin on varastettu jossa tietenkin oli kiinni koneen ilmamassamittari :seina eli suuri kysymys:KÄYKÖ 4G93 MASSAMITTARI 4G63 KONEESEEN?