Auto on -98 2.0 saksantuonti farmari.
Nyt kun on alkanut kelit viilenemään, niin oon huomannu että lämpötilan laskiessa jonnekkin 0:n pintaan ja alle, niin keskuslukon kauko-ohjain ei toimi. ohjaimessa palaa kyllä valo nappia painaessa, mutta mitään ei tapahdu. kun autolla ajaa hetken, niin sitten kauko-ohjain taas toimii.
Avaimella keskuslukko toimii ihan normaalisti. Kauko-ohjausjärjestelmä on vissiin Mitsun oma.
onko kukaan korvannu tuommosta tarvikejärjestelmällä? Voiko ohjata suoraan auton omia keskuslukon releitä, vai pitääkö ohjata suoraan moottoreita? Siis onko tuo keskuslukon kauko-ohjaus erillinen yksikkö, vai onko samassa kekuslukon ohjausyksikön ja releiden kanssa?
Jos joutuu poistamaan auton alkuperäisen keskusyksikön, niin samalla häviää keskuslukon ohjaus avaimella / lukkonupeista ja k-lukko toimii ainoastaan kauko-ohjaimella. Tai näin ainakin tuossa Viperin sarjassa, mitä olen suunnitellut tuohon tilalle.
Nyt kun on alkanut kelit viilenemään, niin oon huomannu että lämpötilan laskiessa jonnekkin 0:n pintaan ja alle, niin keskuslukon kauko-ohjain ei toimi. ohjaimessa palaa kyllä valo nappia painaessa, mutta mitään ei tapahdu. kun autolla ajaa hetken, niin sitten kauko-ohjain taas toimii.
Avaimella keskuslukko toimii ihan normaalisti. Kauko-ohjausjärjestelmä on vissiin Mitsun oma.
onko kukaan korvannu tuommosta tarvikejärjestelmällä? Voiko ohjata suoraan auton omia keskuslukon releitä, vai pitääkö ohjata suoraan moottoreita? Siis onko tuo keskuslukon kauko-ohjaus erillinen yksikkö, vai onko samassa kekuslukon ohjausyksikön ja releiden kanssa?
Jos joutuu poistamaan auton alkuperäisen keskusyksikön, niin samalla häviää keskuslukon ohjaus avaimella / lukkonupeista ja k-lukko toimii ainoastaan kauko-ohjaimella. Tai näin ainakin tuossa Viperin sarjassa, mitä olen suunnitellut tuohon tilalle.