ahtoja Galantiin... karman vortex juttua yms..

Re:ahtoja Galantiin...

wrong.

vaparin ruisku ei ahdetussa voi toimia kovinkaan hyvin, koska ahdetussa se ilmamäärä heittelee suhteessa kierroslukuun paljon enemmän. Lisäksi yläkierroksilla vaparin ruiskun älli loppuu tarvittavan polttoaineen syöttämiseen. Lambdaan et voi panostaa, koska täyskaasu asennossa ECU ei lue lambdaa ja muutenkin, kiihdytys vaiheessa seoksen täytyy mennä rikkaalle....

Tämä siis mutu tietoa. Ainahan voit kokeilla, mutta en löisi vetoa onnistumisen puolesta.... :-\
 
Re:ahtoja Galantiin...

Väitellään hetki... ;) palikkaa rattaisiin

mutta jos ecu ei kerta lue lamdaa vaan toimii asetetun käyrän mukaisesti.... siis täyskasulla...
sehän pitää suuttimia auki oli ne isot tai pienet
ja isoilla kone saa enemmän ruokaa ja seos pysyy rikkaana nähden ilmamäärään eikös niin?
periaatteessahan lisä boxi antaa eculle tietoa liian vähaisestä ilmamäärästä ja syöttää itse lisää bensaa jotta ecun rajat ei tulisi vastaan ???
eikös sama asia ole juuri ohivirtaus kanavien kasvattaminen ja suuttimien suurentaminen, ja ainut mikä on pielessä on noi ennakot... lisä boxian säätää noitakin.. ???

eli jos mitoittaa oikein ohivirtaus kanavat ja suuttimet
lamba säätää normaalissa ajossa seosta luullen koneen käyvän rikkaalla ja kun polkasee menee käyrän mukaan ja isot suuttimet antavat tarpeeksi polttoainetta nähden ilmamäärään je ehkäpä ecun rajat (ilmamäärässä) voivat pysyä ecun ymmärryksessä

mielenkiintoinen teoria ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom