Ajo moottoritiellä!!!!!!!!!!!!!!!

93_GTI

Kehonsiirto väline!
Liittynyt
20 Heinäkuu 2003
Sijainti
Loviisa
Jep on nyt tullut ajettua keskiviikosta lähtien hesaan perheen lisäyksen johdosta kolmena päivänä neljästä.Tänään aamulla oli sit aika vesikeli mittarissa 120-140 koko motarin noin 70km matkan,sit jotkut torvelot tunkee ohi ja just siihen nokaneteen vaikka toisella kaistalla olisi tilaa mennä ja kaikki v***n vedet on sit päällä, eihän niillä ole mikään hätä pois siltä ohituskistalta EN TAJUU!! Itse kun meen ohi niin reilusti kauas ja sit kaistanvaihto,niin ja ne ohittajat jää kumminkin sitten junnaamaan eteen,ja sitten joutuu taas polkaseen GTI:hin vauhtia ja taas hirvittää noi mittari lukemat vaikka ollaan moottoritiellä. Toivottavasti ei ole epäselvästi luettava juttu.
 
joo toi on valitettavan tuttuja ilmiöitä täällä pääkaupungin moottoriteillä. Pikku hiljaa noiden jumittajien takia pääkaupunkiseudun moottoritie-liikenne rupeaa olemaan sitä et mennään ohi mistä päästään. Tunnustan itsekin syyllistyväni tähän.
 
Jep--näin ne toimivat pirulaiset...
ite kyl kelaan pitkälle matkalle aina.. ja jos eteen "poukkoaa" joku tollane tavallisellaki tiellä ni kyl siinä kaukovalot välähtää mulla ja ohi paiskaan pahimmissa tapauksissa...
 
Jooh, samanlainen meno on aina Lahti-Heinola -välillä ja Heinola-Hartola. Tossa viimeks perjantaina kävin Lahdessa, oli täys vesikeli. Takana joku v***n Passatti roikku persees kiinni, ja mä pidin mun edellämenevää riittävän välimatkan. Passatin perkele lähti ohi musta ja yritti tunkea siihe mun ja edelläajavan perää.
En tiedä onko miten huonoa liikennekäyttäytymistä mutta polkasin kaasua sen verra lisää että kuroin edelläajavan kiinni ja Passatti joutu takas mun taakse. Sitten taas hidastin sen verran että välimatkat oli ok...
 
Takaisin
Ylös Bottom