alkuperäisen soittimen asennus ongelma lancerissa

Mikael

三菱エボリューション5
Liittynyt
12 Elokuu 2005
asentelisn tossa yks päivä sellasta mitsubishin alkup. soitinta lanceriin,asennuksen jälkeen alko ongelmat!!!
ensinnä soitin ei toiminut,sit huomasin et töötti,sisävalo, ja kello ei toimi:( kattoin sulakkeet ainoastaan sis.valon sulake oli palanut. mikä voi olla vikana?, kun silti soittimen virta johdolle tulee 12v jännite? missä yhteydessä nää kyseiset laitteet muka on keskenään?????? ei ymmärrä :'(

edit : otsikko :seina
 
Re: mitsuun tuli ihme häikkä...mikä vikana?

Pistäpä hakuun sanat: Lancer ja mankka, niin eiköhän syy selviä...
 
siellä soittimen johtosarjassa on myös valaistuksen johto ja se on todennäkösesti ottanu maihin tai oot siitä ottanu virran? millanen auto? lanceri? vm? millanen soitin?
 
No anteeks otsikosta ::)
Eli auto on -88 vuoden lanceri. ja soitin on joku mitsubishin oma alkuperänen! sitä tässä ihmettelin kun se soitin siis oli mun lancerissa-91 käytössä ja toimi ongelmitta, ja siis vaihdoin sen mun porukoitten lanceriin eikä toiminu!johdotuksen tein samanlailla ku omassanikin oli :-\ ei kellään olisi mitään lancerin sähkökaavioo, jos vaik siitä olis apua?
 
Katsoit siis haulla tulevat jutut läpi? Niissä oli noita Korpelan mainitsemia johdotuksista johtuvia juttuja tarkistettavaksi. Sähkökaavioita ei ole minulla tarjolla, mutta vika vaikuttaisi olevan kuitenkin niissä johdotuksissa. Käy tarkasti vielä läpi siellä alla olevat muutkin kuin mankan piuhat, sillä joku niistä siellä ottaa todennäköisesti maihin...
 
Juu oon mä niitä lueskellu... No täytyy nyt sit vielä kerran kattoo ja ihmetellä mikä vois olla vikana!
 
Takaisin
Ylös Bottom